PREČU PIRKŠANAS-PĀRDOŠANAS NOTEIKUMI
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie pirkšanas noteikumi kopā ar dokumentiem, kas norādīti šajos noteikumos, ir paredzēti informācijas sniegšanai par SIA SME BALTIC (“Pārdevējs”), kā arī interneta veikalā pārdodamo preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu (“Noteikumi”) izklāstīšanai personām, kas norādītas Noteikumu 5.1.punktā (“Pircējs”), un kuras iegādājas preces (“Preces”) interneta veikalā adresē www.zillo.lv.
1.1. Šie pirkšanas noteikumi kopā ar dokumentiem, kas norādīti šajos noteikumos, ir paredzēti informācijas sniegšanai par SIA SME BALTIC (“Pārdevējs”), kā arī interneta veikalā pārdodamo preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu (“Noteikumi”) izklāstīšanai personām, kas norādītas Noteikumu 5.1.punktā (“Pircējs”), un kuras iegādājas preces (“Preces”) interneta veikalā adresē www.zillo.lv.
1.2. Šie Noteikumi tiek piemēroti, slēdzot jebkādus līgumus starp Pārdevēju
un Pircēju par Preču pārdošanu (“Līgums”). Pirms jebkādas Preču pasūtīšanas
interneta veikalā lūdzam rūpīgi izlasīt šos Noteikumus un pārliecināties,
ka tos pareizi sapratāt. Lūdzam pievērst uzmanību, ka pirms pasūtījuma
pabeigšanas, Pircējam ir pienākums piekrist šiem Noteikumiem un Privātuma
politikai, bet atsakoties to darīt, pasūtījuma pabeigšana un Preces
pasūtīšana nav iespējama.
1.3. Pircējs tiek aicināts izdrukāt šos Noteikumus nākotnes vajadzībām.
1.4. Informējam arī par to, ka šie Noteikumi var tikt grozīti Noteikumu 6.
daļā noteiktajā kārtībā. Katru reizi, pasūtot Preces, iesakām pārskatīt
Noteikumus tam, lai Pircējs būtu pārliecinājies, ka pilnībā saprot, ar
kādiem nosacījumiem konkrētajā gadījumā tiks veikts pasūtījums. Pēdējo
reizi šie Noteikumi tika atjaunoti 2021. gada 5. martā.
1.5. Šie Noteikumi un jebkādi Līgumi starp Pārdevēju un Pircēju tiek
sastādīti un slēgti tikai valsts valodā.
2. Informācija par Pārdevēju
2.1. Šie Noteikumi tiek piemēroti, iegādājoties Preces adresē www.zillo.lv (“interneta veikals”). Pārdevējs ir SIA SME BALTIC – Latvijas sabiedrība, kas ir pienācīgi reģistrēta un strādājoša Latvijas Republikā, juridiskās reģistrācijas numurs: 40203129675, juridiskā adrese - Andeja iela 6, Latvija, LV-3601 Dati par Pārdevēju tiek uzkrāti un uzglabāti – Juridisko personu reģistrā, reģistra uzturētājs ir Valsts uzņēmums “Uzņēmumu reģistrs”..
2.1. Šie Noteikumi tiek piemēroti, iegādājoties Preces adresē www.zillo.lv (“interneta veikals”). Pārdevējs ir SIA SME BALTIC – Latvijas sabiedrība, kas ir pienācīgi reģistrēta un strādājoša Latvijas Republikā, juridiskās reģistrācijas numurs: 40203129675, juridiskā adrese - Andeja iela 6, Latvija, LV-3601 Dati par Pārdevēju tiek uzkrāti un uzglabāti – Juridisko personu reģistrā, reģistra uzturētājs ir Valsts uzņēmums “Uzņēmumu reģistrs”..
2.2. Vairāk informācijas par Pārdevēju sniegts sadaļā “Par mums“
2.3. Pārdevēja kontaktinformācija sniegta sadaļā “Kontakti“.
3. Preces
3.1. Interneta veikalā sniegtajiem Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Neskatoties uz to, ka Pārdevējs dara visu iespējamo, lai Preču krāsas tiktu atspoguļotas pēc iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem.
3.1. Interneta veikalā sniegtajiem Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Neskatoties uz to, ka Pārdevējs dara visu iespējamo, lai Preču krāsas tiktu atspoguļotas pēc iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem.
3.2. Preču iepakojums var atšķirties no tā, kas ir parādīts interneta
veikalā sniegtajos attēlos.
3.3. Ja vien nav norādīts citādi, visas Preces, kas ir piedāvātas interneta
veikalā, ir pieejamas. Gadījumā, ja pasūtīto Preci pārdot nav iespējams
Noteikumu 5.10. un 9.5.punktos norādīto apstākļu dēļ, Pircējs nekavējoties
tiek informēts par to e-pasta veidā vai ar citu saziņas līdzekļu (pa
telefonu vai ar SMS) palīdzību un šādas Preces pasūtījums tiek atcelts.
3.4. Pārdevējam ir tiesības noteikt minimālo un / vai maksimālo pasūtījuma
daudzumu konkrētai precei vienā pasūtījumā.
4. Personas datu apstrāde
4.1. Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir norādīti svarīgi Noteikumu nosacījumi, iesakām Pircējam rūpīgi izlasīt tos un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un pieņemami.
4.1. Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir norādīti svarīgi Noteikumu nosacījumi, iesakām Pircējam rūpīgi izlasīt tos un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un pieņemami.
5. Pirkšanas-pārdošanas līguma noslēgšana
5.1. Šajā interneta veikalā iegādāties Preces drīkst Pircēji:
a) fiziskās personas, kuras sasniegušas 16 (sešpadsmit) gadu vecumu;
b) juridiskās personas.
5.2. Pircējs, piekrītot šiem Noteikumiem, apstiprina, ka tam ir tiesības
pirkt Preces šajā interneta veikalā.
5.3. Pasūtāmo Preču summai jābūt ne mazākai par minimālo Preču groza summu,
kuras faktiskais lielums ir norādīts sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
5.4. Pārdevēja noteiktā Preču pasūtīšanas kārtība nodrošina Pircējam
iespēju pārbaudīt un izlabot kļūdas pirms galīgā pasūtījuma iesniegšanas.
Ieteicams, lai Pircējs rūpīgi izlasa un pārbauda iesniegto pasūtījumu katrā
pasūtījuma iesniegšanas posmā.
5.5. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad
Pircējs, interneta veikalā ir izveidojis Preču grozu, norādījis Pircēja
vārdu, uzvārdu (latīņu burtiem) un piegādes adresi, precīzu pasta indeksu,
izvēlējies maksāšanas veidu un iepazinies ar šiem Noteikumiem, nospiež
taustiņu “Pasūtīt” un apmaksā pasūtījumu vai izvēlas apmaksas veidu, kas
norādīts Noteikumu 10.1. punkta b. apakšpunktā. Neapmaksājot Pasūtījumu,
līgums tiek uzskatīts par nenoslēgtu. Pārdevējam ir tiesības sazināties ar
Pircēju, izmantojot pasūtījumā norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi,
pamatojoties uz noslēgto līgumu vai risinot radušās neskaidrības saistībā
ar līguma pildīšanu.
5.6. Kad Pircējs iesniedz pasūtījumu un apmaksā to vai izvēlas Noteikumu
10.1. punkta b. apakšpunktā norādīto maksāšanas viedu – tam tiek nosūtīts
e-pasts, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu.
5.7. Sagatavojot pasūtījumu, Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastu un/vai SMS,
ar kuru informē, ka Preces ir izsūtītas Pircējam vai ir sagatavotas
saņemšanai veikalā (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem būs
izvēlēts).
5.8. Katrs starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums (pasūtījums) tiek
reģistrēts un uzglabāts interneta veikala datu bāzē.
5.9. Slēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt, ka pirkuma brīdī uz norādīto e-pasta
adresi tiks nosūtīts elektronisks faktūrrēķins ar pirkuma informāciju.
Faktūrrēķins tiek sūtīts uz e-pastu darba dienās ne vēlāk kā 6 (sešu) darba
dienu laikā no brīža, kad Pircējs saņem Preces vai Pārdevējs nodod Preces
kurjeram (ja Preces Pircējam tiek piegādātas, izmantojot kurjera
pakalpojumus).Faktūrrēķins tiek izrakstīts ar Preču nodošanas kurjeram
vai Preču saņemšanas/nodošanas (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes
veidiem tika izvēlēts un kurš no Pārdevēja piegādātājiem konkrētajā
gadījumā piegādā Preces) dienas datumu.
5.10. Gadījumā, ja Pārdevējam nav iespējas pārdot Preci, piemēram, tāpēc,
ka Preces nav noliktavā, jo Prece vairs netiek tirgota, vai kļūdas dēļ, kas
ir saistīta ar interneta veikalā norādīto cenu, kā tas ir norādīts šo
Noteikumu 9.5. punktā, Pārdevējs par to informē Pircēju e-pastā vai ar citu
līdzekļu (pa telefonu vai ar SMS) palīdzību un pasūtījums tiks atcelts.
Gadījumā, ja Pircējs jau būs samaksājis par Preci, Pārdevējs atmaksās
samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
6. Tiesības grozīt noteikumus
6.1. Pārdevējs patur tiesības grozīt šos Noteikumus, tajā skaitā, bet ne
tikai, saistībā ar:
a) apmaksas noteikumu grozījumiem;
b) piemērojamo tiesību aktu grozījumiem.
6.2. Katru reizi, pasūtot Preces, Līguma starp Pārdevēju un Pircēju
slēgšanas nolūkā, būs spēkā tā Noteikumu redakcija, kas būs spēkā uz Līguma
slēgšanas dienu.
6.3. Katru reizi grozot Noteikumus, pamatojoties uz šo Noteikumu 6. punktu,
Pārdevējs informēs Pircēju un paziņos par to, norādot, ka tika grozīti
Noteikumi, un to grozīšanas datums tiks norādīts šo Noteikumu 1.4. punktā.
7. Kvalitatīva preču atgriešana un vienpusēja atkāpšanās no Līguma,
patērētājam izmantojot atteikuma tiesības
7.1. Pircējam, kas ir patērētājs (fiziska persona), ir tiesības izmantot
atteikuma tiesības, nenorādot iemeslu, un vienpusēji atkāpties no Līguma,
atgriežot saņemtās Preces – šo Noteikumu 7.3. punktā norādītajā laika
periodā. Šis noteikumus nozīmē, ka minētajā laika periodā pārdomājot vai
citu iemeslu dēļ nolemjot atteikties no Preces, Pircējam ir tiesības
paziņot Pārdevējam par savu lūgumu atgriezt preces Pārdevējam un saņemt
samaksāto naudu. Preces atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.
7.2. Pircējs (patērētājs) nevar izmantot atteikuma tiesības un nevar
atgriezt Preces Ministru kabineta 20.05.2014. noteikumu Nr. 255 “Noteikumi
par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, ja:
a) Prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami
personalizēta (pielāgota Pircēja personīgajām vajadzībām);
b) Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
c) Pircējs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas
apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
d) Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar
citām lietām;
e) Pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu
iepakojumu;
f) tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot
gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu.
7.3. Pircēja tiesības 14 dienu laikā vienpusēji atkāpties no Līguma,
atgriezt Preces Pārdevējam un saņemt naudu, izmantojot atteikuma tiesības,
tiek piemērotas tikai patērētājiem (fiziskām personām) un rodas ar Līguma
noslēgšanas dienu, kā tas ir definēts Noteikumu 5. punktā. Kvalitatīvas
Preces var tikt atgrieztas arī ilgākā termiņā atsevišķos Pārdevēja
norādītajos gadījumos, kad par tiem Pārdevējs sniedz attiecīgu informāciju,
pārdodot Preci.
7.4. 14 dienu termiņu atteikuma tiesību izmantošanai skaita šādi:
a) ja tiek iegādāta Prece, noslēdzot Līgumu – no dienas, kad Pircējs vai
trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir
saņēmis Preci;
b) ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas Preces, kuras piegādā
atsevišķi, – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs
un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi pēdējo Preci;
c) ja tiek piegādāta Prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, – no
dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru
norādījis Pircējs, ir saņēmusi Preces pēdējo partiju vai daļu;
d) līgumiem par regulāru Preču piegādi – no dienas, kad Pircējs vai trešā
persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi pirmo
preci.
Ja termiņa beigas iekrīt valstī „oficiāli” noteiktā brīvdienā, atteikuma
tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba
dienai (ieskaitot to).
7.5. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par
lēmumu atteikties no Līguma, nosūtot vai iesniedzot attiecīgu rakstveida
paziņojumu brīvā formā, kurā būtu ietverts Pircēja paziņojums par
atteikšanos no Līguma, vai aizpildot atteikuma veidlapu – PDF/WORD.
Paziņojums par atteikšanos no Līguma vai atteikuma veidlapa iesniedzama
klientu apkalpošanas centros, adreses atradīsiet šeit, vai nosūtāma
elektroniski uz e-pastu: info@zillo.lv. Saņemot Pircēja paziņojumu
elektroniski, Pārdevējs nekavējoties nosūta Pircējam apstiprinājumu par
paziņojuma saņemšanu uz Pircēja e-pastu.
7.6. Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc
tam, kad iesniedzis vai nosūtījis Pārdevējam atteikuma veidlapu vai
paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu, atgriež vai nodod Preces
Pārdevējam klientu apkalpošanas centros (adreses atradīsiet šeit) vai
personai, kuru Pārdevējs ir pilnvarojis pieņemt Preces. Termiņš tiek
uzskatīts par ievērotu, ja Pircējs Preces nodod vai nosūta Pārdevējam pirms
14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām. Pircējs sedz Preces atpakaļatdošanas
izmaksas.
7.7. Tiesības atgriezt Preces Pircējs var izmantot tikai tādā gadījumā, ja
nav nokavēts termiņš atteikumu tiesību izmantošanai, kas norādīts Noteikumu
7.3. un 7.4. punktā.
7.8. Pircējam ir tiesības pārbaudīt Preci, lai noskaidrotu tās raksturu,
īpašības un darbības, bet Preces lietošana tās rakstura, īpašību un darbību
noskaidrošanai un pārbaudei veicama tiktāl, ciktāl to būtu iespējams
izdarīt veikalā.
7.9. Pircējs ir atbildīgs par Preces vērtības samazināšanos vai tās
izmantošanu pretēji labai ticībai (tajā skaitā, bet ne tikai, šo Noteikumu
7.10. punktā norādītajos gadījumos), ja Prece atteikuma tiesību
izmantošanas laikā lietota citā nolūkā, nevis Preces rakstura, īpašību un
darbības noskaidrošanai.
7.10. Atgriežamo Preci nedrīkst bojāt un lietot tā, ka tiek pārsniegta
Preces lietošana tās rakstura, īpašību un darbību noskaidrošanai un
pārbaudei. Pircējs cenšas saglabāt atgriežamajai Precei oriģinālo
iepakojumu, autentiskās etiķetes un aizsargmaisiņus. Preces jāatgriež pilnā
komplektācijā ar tādiem pašiem piederumiem, ar kādiem tika pārdotas,
pievienojot Precei instrukciju un garantijas talonu, ja tie tika piegādāti
ar Preci. Kopā jāatgriež arī par Precēm saņemtās dāvanas.
7.11. Atgriežot Preci, ir jānorāda faktūrrēķina numurs un pasūtījuma
numurs. Ja ir iespējams, Pircējs pievieno faktūrrēķinu, lai Pārdevējs
varētu nodrošināt Pircējam pēc iespējas ātrāk naudas atmaksu par iegādāto
Preci.
7.12. Pircējam, kurš atgrieza Preces, tiek atgriezta visa par Preci
samaksātā nauda, ieskaitot piegādes izdevumus. Pārdevējs atgriež naudu par
Precēm un piegādes izdevumus ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no
dienas, kad Pārdevējs saņēmis informāciju par Pircēja lēmumu atkāpties no
Līguma. Aktuālie piegādes un apkalpošanas pakalpojumu tarifi ir sniegti
sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču,
piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā gadījumā, ja pārējām tā paša
pasūtījuma Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu piemērots zemāks tarifs,
nekā tarifs, kas piemērots pērkot Preces kopā ar Precēm, kas tiek
atgrieztas, un tikai tādā apmērā, kas ir vienāds ar norādīto tarifu
starpību. Ja Pircējs ir izvēlējies izmantot piegādes veidu, kas nav
Pārdevēja piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, Pārdevējam nav
pienākuma atmaksāt Pircējam piegādes papildu izdevumus.
7.13. Pārdevējs pārskaita atmaksājamās summas uz Pircēja paziņojumā par
atteikšanos no Līguma vai atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu.
7.14. Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt naudas summas atmaksu Pircējam līdz
brīdim, kad Pārdevējs saņēmis Preci vai Pircējs iesniedzis Pārdevējam
apliecinājumu par to, ka Prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kura
darbība ir veikta agrāk.
7.15. Pircējam ir tiesības atkāpties no Līguma arī līdz brīdim, kad Pircējs
saņem Preces.
7.16. Gadījumā, ja Preces tika piegādātas Pircējam pēc atkāpšanas no
Līguma:
a) Pircējam ir pienākums nekavējoties atgriezt Preces Pārdevējam;
b) izņemot gadījumus, kas ir saistīti ar neatbilstošu Preci, kā tas ir
paredzēts Noteikumu 15.11. punktā, Pircējs būs atbildīgs par Preču
atgriešanas Pārdevējam izdevumu segšanu;
c) Pircējam ir pienākums pienācīgi rūpēties par Preču saglabāšanu līdz to
atgriešanai Pārdevējam;
d) Preces cena un piegādes izdevumi Pircējam kompensējami saskaņā ar
Noteikumu 7.12. punktu.
7.17. Pircējam visos gadījumos ir tiesības, kas izriet no neatbilstošas
Preces pārdošanas, kuras paredz Latvijas Republikas normatīvie akti.
Atgriešanas noteikumi, kas norādīti šajā 7. vai citos Noteikumu punktos
neietekmē šo tiesību pastāvēšanu.
8. Piegāde
Piegāde uz mājām
8.1. Pircējam izvēloties, Preces piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja
rēķina. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces tiek piegādātas
uz Pārdevēja rēķina.
8.2. Pircējs, pasūtījuma brīdī izvēloties Preču piegādes uz mājām
pakalpojumu, apņemas norādīt precīzu Preču piegādes vietu. Precīza piegādes
cena ir atkarīga no pasūtamo Preču svara un cenas. Aktuālie piegādes
izcenojumi ir sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
8.3. Preču izkraušanas un uznešanas pakalpojumi jāpasūta atsevišķi pirms
apmaksas par Precēm. Preces izkraušanas un uznešanas pakalpojumu apmaksā
Pircējs. Atsevišķi Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces izkraušanas un
uznešanas pakalpojumus apmaksā Pārdevējs. Aktuālie izkraušanas un uznešanas
pakalpojumu izcenojumi sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
8.4. Pircēja pasūtījums tiek izpildīts pirms plānotās piegādes dienas, kas
norādīta Noteikumu 5.7. punktā norādītajā paziņojumā par izsūtīšanu,
izņemot gadījumus, ja iestājas notikumi, ko Pārdevējs nekontrolē (kā
definēts šo Noteikumu 17. punktā).
8.5. Parasti Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi sadaļā
“Preču piegāde un saņemšana“ norādītajos termiņos. Pircējs vienmēr tiek
informēts par paredzēto Preces piegādes termiņu pa e-pastu.
8.6. Ja Pircējs, pirms pasūtījuma veikšanas, izvēlas pakapojumu "Ekspress
piegāde", bet prece netiek piegādāta norādītajā laikā, Pircējam ir tiesības
saņemt atpakaļ naudu par apmaksāto "Ekspress piegādes" pakalpojumu.
8.7. Pasūtot vairāk nekā vienu Preci, tās var tikt piegādātas dažādos
laikos, jo tiek pārvadātas no dažādām noliktavām. Par to papildu transporta
maksa netiek iekasēta. Ja tiek pasūtītas vairākas Preces ar dažādiem
piegādes termiņiem, kopējais Preču piegādes termiņš tiek noteikts pēc
garākā piegādes termiņa.
8.8. Īpašumtiesības uz Preci pāriet Pircējam ar to brīdi, kad kurjers nodod
Preces Pircējam. Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks pāriet
Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un
kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preces. Ja Preces pārvadātāju izvēlas
pats Pircējs, un Pārdevējs nepiedāvāja šādu piegādes iespēju, šajā daļā
norādītais risks pāriet Pircējam ar brīdi, kad Prece tiek nodota
pārvadātājam.
8.9. Sūtījuma piegādes brīdī Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis
Pircējs, ir pienākums kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbaudīt
sūtījuma iepakojuma stāvokli. Ja Pircējs konstatē, ka sūtījums ir bojāts,
Pircējam ir pienākums:
- norādīt to kurjeram, kurš piegādājis Preci;
- sūtījuma piegādes dokumentā atzīmēt, ka iepakojumam ir bojājumi un kopā
ar kurjeru aizpildīt Iepakojuma bojājumu (pārbaudes) akts;
- pārbaudīt iepakojumu iekšpusē esošās Preces un, ja tās ir bojātas,
bojājumus fiksēt ar fotogrāfijām. Fotogrāfijas būs nepieciešamas Preču
atgriešanas procedūrai par neatbilstošas Preces piegādi;
- ja Preces iepakojums nav bojāts, kurjera klātbūtnē Preci pārbaudīt nav
nepieciešams.
Ja Pircējs pieņem sūtījumu un paraksta dokumentus, tiek pieņemts, ka
sūtījums ir piegādāts pienācīgā veidā.
8.10. Konstatējot sūtījuma iepakojuma bojājumu, Pircējam vai trešajai
personai, kuru norādījis Pircējs, ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Šādā
gadījumā kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvis kopā ar
Pircēju vai trešo personu, kuru norādījis Pircējs, aizpilda speciālu
sūtījuma pārbaudes aktu, ko iesniedz kurjeru pakalpojumus sniedzošās
organizācijas pārstāvis, kurā norāda konstatētos bojājumus.
8.11. Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot
sūtījumu un parakstoties kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas
pārstāvja iesniegtajā datu uzkrāšanas ierīcē vai uz papīra piegādes
apliecinājuma bez piezīmēm, tiek pieņemts, ka Preces ir piegādātas nebojātā
sūtījuma iepakojumā, papildu pakalpojumi, kas norādīti datu uzkrāšanas
ierīcē vai papīra piegādes apliecinājumā, ir pienācīgi sniegti, ja nav
norādīts pretējais.
8.12. Piegādājot un nododot Preces Pircēja norādītajā adresē, tiek
pieņemts, ka Preces Pircējam ir nodotas, neņemot vērā to, vai Preces
faktiski pieņem Pircējs, vai jebkura trešā persona, kas pieņēma Preces
norādītajā adresē. Ja plānotajā Preču piegādes dienā Preces netiek
piegādātas, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc
plānotās Preču piegādes dienas, par to informē Pārdevēju.
8.13. Ja Preces pieņems ne Pircējs, Pircējam ir pienākums norādīt Preces
pieņemošās personas datus, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju.
8.14. Pieņemot Preces, jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments, lai
pienācīgi tiktu identificēts Pircējs. Ja Pircējs pats nevar pieņemt Preces,
bet Preces piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību
izteikt Pārdevējam pretenzijas par Preču piegādi neatbilstošai personai.
8.15. Pircējam ir pienākums 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes
brīža pārbaudīt Preču iepakojumus, daudzumu, kvalitāti, sortimentu,
piederumus un komplektāciju. Ja Pircējs norādītajā termiņā neizpilda šo
pienākumu un neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka Preču
iepakojums ir pienācīgā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments,
piederumi un komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
Preču saņemšana klientu apkalpošanas centrā
8.16. Pēc Pircēja izvēles, izņemot gadījumus, kas paredzēti sadaļā “Preču
piegāde un saņemšana“, interneta veikalā pasūtītās Preces var bez maksas
saņemt klientu apkalpošanas centros.
8.17. Pēc tam, kad Pārdevējs ir sagatavojis Preces saņemšanai, Pircējs tiek
informēts pa e-pastu vai ar citu saziņas līdzekļu (telefoniski vai SMS)
palīdzību par to, ka Preces ir sagatavotas saņemšanai.
8.18. Parasti Preču sagatavošanas saņemšanai termiņi sniegti sadaļā “Preču
piegāde un saņemšana“ norādītajos termiņos.
8.19. Pasūtītās Preces jāizņem ne vēlāk kā 3 (trīs ) dienu laikā pēc tam,
kad Pārdevējs informējis Pircēju pa e-pastu vai ar citu saziņas līdzekļu
(telefoniski vai SMS) palīdzību par iespējamo Preču saņemšanu. Preces
neizņemot šajā punktā norādītajā termiņā, pasūtījums tiek atcelts.
8.20. Īpašumtiesības uz Preci, saņemot to klientu apkalpošanas centrā,
pāriet Pircējam ar to brīdi, kad Pārdevējs nodod Preces Pircējam.
8.21. Saņemot Preces veikalā, Pircējam ir pienākums:
a) norādīt pasūtījuma numuru;
b) uzrādīt derīgu personu apliecinošu dokumentu.
8.22. Paņemt Preces var tikai pats Pircējs. Ja Preces paņems cita persona,
pasūtot Preces, tai jābūt norādītai kā Preču saņēmējam. Ja Pircējs ir
juridiska persona, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt pilnvaru Preču
saņemšanai.
8.23. Preču saņemšanas brīdī Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis
Pircējs, ir pienākums pārbaudīt Preču iepakojumu, daudzumu, kvalitāti,
sortimentu, piederumus un komplektāciju:
a) konstatējot Preču iepakojuma bojājumu, Preču daudzuma, kvalitātes,
sortimenta, piederumu un komplektācijas neatbilstību (-as), Pircējam vai
trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir tiesības Preces nepieņemt;
b) Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot Preces,
tiek pieņemts, ka Preces nodotas kārtīgā iepakojumā, Preču daudzums,
kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Līguma
nosacījumiem.
8.24. Papildinformācija, kas ir saistīta ar Preču piegādi, sniegta sadaļā
“Preču piegāde un saņemšana“.
9. Preču cena un piegādes izdevumi
9.1. Preču cenas būs tādas, kādas ir norādītas interneta veikalā. Pārdevējs
dara visu saprātīgi iespējamo, lai nodrošinātu, ka Preču cenas brīdī, kad
Pircējs iesniedz pasūtījumu, ir pareizas. Ja Pārdevējs pamana, ka Preču
cenās ir neprecizitātes, tiek piemērots šo Noteikumu 9.5. punkts.
9.2. Preču cenas var mainīties, taču šādām izmaiņām nebūs ietekmes uz jau
noslēgtajiem Līgumiem.
9.3. Preču cenas tiek norādītas ar PVN, jo SIA SME BALTIC, reģ nr: 40203129675 ir PVN maksātājs.
Republikā. Gadījumā, ja nodokļu likme mainītos laika periodā no pasūtījuma
dienas līdz piegādes dienai, cena var mainīties, ņemot vērā nodokļu apmēra
izmaiņas, izņemot gadījumus, ja Pircējs par Precēm pilnībā norēķinājās
pirms nodokļu likmes grozījumu spēkā stāšanās. Pārdevējs par šādām cenas
izmaiņām rakstiski informē Pircēju un nodrošina iespēju Pircējam iegādāties
Preci par cenu, kas ir koriģēta, ņemot vērā grozīto nodokļu likmi vai atsaukt
pasūtījumu. Pasūtījums netiek pildīts tik ilgi, kamēr netiek saņemta
Pircēja atbilde. Gadījumā, ja ar Pircēju neizdodas sazināties, izmantojot
tā norādītos kontaktus, tiek pieņemts, ka pasūtījums ir atsaukts un Pircējs
par to tiek informēts rakstiski.
9.4. Preču cenas neietver pasūtījuma sagatavošanas, piegādes un preču
uznešanas izdevumus. Piegādes izdevumu izcenojums, kas ir norādīts
interneta veikalā, var mainīties. Aktuālie piegādes izcenojumi ir sniegti
sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
9.5. Ņemot vērā to, ka Pārdevēja interneta veikalā tiek piedāvāts ļoti
plašs Preču sortiments, neskatoties uz visiem Pārdevēja saprātīgiem
centieniem, nevar izslēgt gadījumu, ka Preces cena var būt norādīta
nepareizi no Pārdevēja neatkarīgas tehniskās kļūdas dēļ. Gadījumā, ja
Pārdevējs konstatē, ka Preču cena ir norādīta nepareizi, Pārdevējs par to
informē Pircēju pa epastu vai ar citu saziņas līdzekļu (telefoniski vai
SMS) palīdzību un atceļ pasūtījumu. Pircējam, ja tas vēlas iegādāties to
pašu Preci par jauno pareizi norādīto cenu, tā ir jāpasūta no jauna.
10. Apmaksa
10.1. Par Precēm Pircējs var norēķināties:
b) ar bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja kontu, kas norādīts
priekšapmaksas faktūrrēķinā;
c) maksājuma (kredīta vai debeta) karti;
d) uz nomaksu, izmantojot līzinga partneru pakalpojumus;
e) ar tiešo bankas rīkojumu, izmantojot partnera “Montonio Finance OÜ”
pakalpojumus.
10.2. Juridiskām personām ieteicams rīkojuma informācijā norādīt uzņēmuma
reģistrācijas numuru ātrākai maksājuma identifikācijai. Šādā veidā
pasūtījums sistēmā tiks ātrāk apstiprināts un tiks uzsākta ātrāka tā
izpilde.
10.3. Ja Pircējs izvēlas Noteikumu 10.1. c. un e. punktos norādīto
norēķināšanās veidu, Pircējam ir pienākums apstiprināt maksājuma rīkojumu
Pircēja bankā ne vēlāk kā 24 (divdesmit četru) stundu laikā no taustiņa
“Pasūtīt” nospiešanas. Norādītajā termiņā neapstiprinot maksājuma rīkojumu,
Pārdevējam ir tiesības uzskatīt, ka Pircējs atteicās no līguma slēgšanas,
un anulēt pasūtījumu.
10.4. Pircēja izvēlētās Preces tiek rezervētas Pārdevēja sistēmā un
Pārdevējs sāk pildīt pasūtījumu:
a) kad Pārdevējs saņem paziņojumu no Pircēja bankas par veikto maksājumu
par izvēlētajām precēm – Noteikumu 10.1. b., c. un e. punkta gadījumā;
b) kad tiek saņemts apstiprinājums par finansējuma piešķiršanu – Noteikumu
10.1. d. punkta gadījumā;
c) nekavējoties, pēc pasūtījuma izpildes, kā tas ir paredzēts 5. daļā –
Noteikumu 10.1. a. punkta gadījumā.
10.5. Interneta veikals “Tax Free” pakalpojumus nenodrošina.
10.6. Detalizēta informācija, kas ir saistīta ar apmaksu, sniegta sadaļā
“Norēķināšanās“.
11. Pircēja pienākumi
11.1. Pircējs apņemas pirkuma formā sniegt tikai pareizu un pilnīgu
informāciju. Mainoties reģistrācijas formā norādītajai informācijai,
Pircējam ir pienākums nekavējoties to atjaunot.
11.2. Pircējs apņemas godīgi un pareizi izmantot interneta veikalu,
nekaitēt tā darbam vai stabilai darbībai. Ja Pircējs neievēro šo saistību,
Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot, apstādināt
(izbeigt) Pircēja iespēju izmantot interneta veikalu un Pārdevējs neatbild
ne par kādiem ar to saistītiem Pircēja zaudējumiem.
11.3. Pircējam ir pienākums samaksāt par pasūtītajām Precēm un pieņemt tās
šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.
11.4. Neskatoties uz pienākumiem, kas paredzēti citos Noteikumu punktos,
Pircējs apņemas pirms Preces lietošanas sākuma (tajā skaitā arī pirms tās
salikšanas kopā, montāžas u. tml.) apskatīt Preci un pārliecināties, ka
saņemtā Prece ir tā, kuru Pircējs pasūtīja.
11.5. Pircējam ir pienākums ievērot citas šajos Noteikumos un Latvijas
Republikas tiesību aktos paredzētās prasības.
12. Pārdevēja pienākumi
12.1. Pārdevējs apņemas:
a) veltīt visas pūles, nodrošinot apstākļus, lai Pircējs varētu pienācīgi
izmantot interneta veikala sniegtos pakalpojumus;
b) cienīt Pircēja privātumu, Pircēja personas datus apstrādāt tikai
Noteikumos, Privātuma politikas un Latvijas Republikas tiesību aktos
noteiktajā kārtībā.
12.2. Pārdevējs apņemas ievērot visas šajos Noteikumos norādītās prasības.
13. Ražotāja garantija
13.1. Dažām Pārdevēja pārdodamajām Precēm tiek nodrošināta ražotāja
garantija. Informācija par garantiju un piemērojamiem nosacījumiem ir
norādīti ražotāja garantijā, kas iesniegta ar Precēm.
13.2. Ražotāja garantija papildina Pircēja tiesības, kas ir saistītas ar
nekvalitatīvām Precēm.
13.3. Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja
nav pārkāpti Preces ekspluatācijas noteikumi. Pirms Preces lietošanas
Pircējam rūpīgi jāizlasa Preces ekspluatācijas instrukcija, ja tāda ir.
14. Preces kvalitāte
14.1. Pārdevējs garantē Preču kvalitāti (likumiskā kvalitātes garantija).
Pārdevējs dažādiem Preču veidiem piešķir noteiktā laikā periodā spēkā esošu
kvalitātes garantiju, kuras konkrēts termiņš un citi nosacījumi ir norādīti
dokumentos, kas tiek iesniegti kopā ar Preci.
14.2. Preču fotogrāfijas ir paredzētas tikai ilustratīviem nolūkiem,
oriģinālie produkti var atšķirties no attēlotajiem. Ievietotās preces
fotogrāfijas nevar tikt izmantotas kā pretenziju pamats. Prece uzskatāma
par atbilstošu, ja tā atbilst interneta veikalā sniegtajam paraugam,
modelim vai aprakstam.
14.3. Pārdevēja sniegtā garantija neierobežo Pircēja tiesības, kuras,
iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preces, nosaka Latvijas Republikas
normatīvie akti.
15. Garantija un Pircēja tiesības neatbilstošas preces gadījumā
15.1. Preču trūkumi tiek novērsti, kā arī neatbilstošas Preces tiek
aizstātas vai atgrieztas, pamatojoties uz šajos Noteikumos nostiprināto
kārtību un ņemot vērā piemērojamo Latvijas Republikas tiesību aktu
prasības.
15.2. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvām vai
nepilnīgas komplektācijas Precēm, to var izdarīt klientu apkalpošanas
centros vai pa e-pastu info@zillo.lv, atgriežot iespējami neatbilstošo
Preci, ievērojot to, ka:
15.3. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda šāda informācija:
a) Preces faktūrrēķina un pasūtījuma numurs. Ja ir iespējams, Pircējs
pievieno faktūrrēķinu, lai Pārdevējs varētu pēc iespējas ātrāk izskatīt
Pircēja sūdzību;
b) jānorāda Preces defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;
c) jāiesniedz citi pierādījumi, piemēram, Preces fotogrāfija,
nekvalitatīvās vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir
iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfija u. c.
15.4. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda viens no veidiem, kādā
Pircējs vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:
a) Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā novēršot Preces neatbilstību
- trūkumus, ja trūkumus iespējams novērst atbilstoši garantijas
noteikumiem;
b) attiecīgi samazināt pirkuma cenu, ņemot vērā Preces nolietojumu vai
labumu, ko Pircējs guvis, lietojot Preci, un par ko Pārdevējs un Pircējs ir
vienojušies;
c) bez atlīdzības saprātīgā termiņā aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas
kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli/maznozīmīgi vai
tie radās Pircēja vainas dēļ;
d) atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu,
izņemot gadījumu, ja Preces neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski
ietekmēt Pircēja iespējas preci izmantot. Preces neatbilstība uzskatāma par
maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina Preces pamatfunkciju izpildes
kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli
konstatējamas izmaiņas Preces ārējā izskatā.
15.5. Izskatot sūdzību, atbilde tiek sniegta 15 (piecpadsmit) dienu laikā
no sūdzības saņemšanas dienas. Ja objektīvu iemeslu dēļ minētajā termiņā
nav iespējams sniegt atbildi uz Pircēja sūdzību, Pārdevējs nekavējoties
rakstveidā informē par to Pircēju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde
tiks sniegta, kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.
15.6. Par garantijas apkopes jautājumiem Pircējs var interesēties
rakstot uz e-pastu: info@zillo.lv.
15.7. Iespējami neatbilstošas kvalitātes Preces vispirms tiek nogādātas
Pārdevēja garantijas apkalpošanas servisos (kontaktus var atrast šeit).
Tikai konstatējot, ka Prece ir neatbilstošas kvalitātes Prece, Pircēja
lūgums par neatbilstošas kvalitātes Precēm var tikt izpildīts.
15.8. Garantijas apkalpošanas ilgums ir no 7 līdz 30 (septiņām līdz
trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, ja Preces tiek sūtītas
uz garantijas apkalpošanas centriem citā ES valstī, preces garantijas
apkalpošanas process var ilgt no 14 līdz 70 (četrpadsmit līdz septiņdesmit)
kalendārajām dienām, atkarībā no preces rakstura. Uzsveram, ka visos
gadījumos garantijas apkalpošanas procesu cenšamies īstenot pēc iespējas
īsākā laika periodā.
15.9. Iekārtās, kas tiek nogādātas garantijas apkalpošanai, nedrīkst
atrasties Pircēja personas dati un SIM kartes. Pārdevējs neatbild un nesedz
izdevumus par informāciju, kas atrodas garantijas apkalpošanai iesniegtajās
iekārtās, šādas informācijas atgūšanu un atjaunošanu.
15.10. Nepaņemtās, garantijas apkalpošanai nodotās Preces tiek uzglabātas 3
(trīs) mēnešus. Šo termiņu sāk skaitīt no pirmā paziņojuma Pircējam,
izmantojot tā norādīto kontaktinformāciju (tālruni, e-pasta adresi u.
tml.), par to, ka Pircējs var saņemt Preci, kas atgriezās no garantijas
apkalpošanas centra. Ja Pircējs nesaņem Preces norādītajā termiņā,
Pārdevējam ir tiesības Preces vairs neuzglabāt, Prece var tikt utilizēta.
Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par nesaņemtajā Precē palikušo
Pircēja informāciju un citiem Pircēja zaudējumiem, kas radās saistībā ar
šādu Preces iznīcināšanu.
15.11. Ja Pircējs (patērētājs) konstatē neatbilstošas kvalitātes Preci un
vēlas to atgriezt, Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam Preces atgriešanu,
atlīdzinot Pircējam (patērētājam) Preces atgriešanas izdevumus. Ja Pircējs
izvēlas Preces atgriešanas veidu, kas atšķiras no Pārdevēja piedāvātā
atgriešanas veida, kā rezultātā rodas neproporcionāli un lielāki izdevumi,
Pārdevējam nav pienākums segt šādus Preču atgriešanas izdevumus.
15.12. Līguma noteikumiem neatbilstošas lielgabarīta Preces un par 10
kilogramiem smagākas Preces trūkumu novēršanai, apmaiņai vai Līguma
atcelšanai nogādā Pārdevējs uz sava rēķina, ja Līgums ir slēgts ar
patērētāju (fizisku personu). Ja Pārdevējs atsakās nogādāt preci, Pircējs
(patērētājs) ir tiesīgs nogādāt preci pats vai ar trešās personas
palīdzību, bet uz Pārdevēja rēķina. Tādā gadījumā Pārdevējs apņemas
atlīdzināt Pircējam (patērētājam) Preces atgriešanas izdevumus, kas
Pircējam radušies sakarā ar Preces nogādāšanu Pārdevējam, 3 (trīs)
darbdienu laikā pēc izdevumus apliecinoša dokumenta saņemšanas.
16. Atbildība
16.1. Pircējs atbild par darbībām, kas veiktas, izmantojot interneta
veikalu, tajā skaitā, bet ne tikai, par pirkuma formā sniegto datu
pareizību. Pircējs uzņemas atbildību par sekām, kas radās reģistrācijas
formā sniegto datu kļūdu vai neprecizitātes dēļ.
16.2. Aizpildot pirkuma formu interneta veikalā, Pircējs atbild par savu
pieslēgšanās datu uzglabāšanu un (vai) nodošanu trešajām personām. Ja
interneta veikalā sniedzamos pakalpojumus izmanto trešās personas,
pieslēgušās interneta veikalam, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus,
Pārdevējs šādu personu uzskata par Pircēju un Pircējs atbild par visām
šādas trešās personas darbībām, kas veiktas interneta veikalā.
16.3. Pārdevējs, ciktāl tas nav pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem,
tiek atbrīvots no jebkādas atbildības tajos gadījumos, kad zaudējumi rodas
tāpēc, ka Pircējs, neņemot vērā Pārdevēja rekomendācijas un savas
saistības, neiepazinās ar šiem Noteikumiem, šo Privātuma politiku un citiem
Noteikumos norādītajiem dokumentiem, lai gan šāda iespēja tam tika
nodrošināta.
16.4. Pircējam ir pienākums nodrošināt savu pieslēgšanos interneta veikalam
datu drošu uzglabāšanu un tos neatklāt, kā arī nodrošināt, ka dati ir
zināmi tikai pašam un datus izmanto tikai pats Pircējs, kā arī nenodot un
arī citos veidos neradīt iespēju citām personām ar šiem datiem iepazīties
vai tos izmantot. Ja rodas aizdomas, ka pieslēgšanās datus varēja uzzināt
cita persona, nekavējoties jāpaziņo par to Pārdevējam, kā arī nekavējoties
jāinformē Pārdevējs par pieslēgšanās interneta veikalam datu pārkāpumu vai
izpaušanu. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja atpazīšanas
kodu, uzskatāmas par Pircēja veiktām, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību
par šādu darbību sekām.
16.5. Par Līguma, kas noslēgts izmantojot interneta veikalu, pārkāpumu
puses atbild Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
16.6. Gadījumā, ja Pārdevējs pārkāpj šo Noteikumu nosacījumus, tas ir
atbildīgs par Pircējam radušos kaitējumu vai zaudējumiem, kas radās, kā šo
Noteikumu pārkāpuma paredzamās sekas. Kaitējums vai zaudējumi tiek
uzskatīti par paredzamiem, ja tie ir acīmredzami Pārdevēja pārkāpuma sekas
vai, ja šādu kaitējumu vai zaudējumus Pārdevējs un Pircējs apzinājās Līguma
slēgšanas brīdī.
16.7. Pārdevējs piegādā Preces tikai mājsaimniecības vajadzībām un
personīgai lietošanai. Pircējs apņemas neizmantot pārdodamās Preces
komerciālos, uzņēmējdarbības vai tālākpārdošanas nolūkos, un Pārdevējs
nebūs atbildīgs par jebkādu Pircēja negūto peļņu, uzņēmējdarbības
zaudējumiem, darbības traucējumiem vai zaudējumiem saistībā ar zaudētām
uzņēmējdarbības iespējām.
16.8. Pārdevējs neatbild par citu uzņēmumu vietnēs sniegto informāciju, pat
ja Pircēji nokļūst šajās vietnēs, izmantojot Pārdevēja interneta veikalā
esošo norādi.
17. Notikumi ārpus Pārdevēja kontroles
17.1. Pārdevējs nebūs atbildīgs par Līguma vai jebkādu saistību saskaņā ar
Līgumu nepildīšanu vai izpildes kavēšanu, ja šāda nepildīšana vai kavēšana
radās saistībā ar notikumiem ārpus Pārdevēja kontroles, kā tas ir definēts
šo Noteikumu 17.2. punktā.
17.2. Notikums ārpus Pārdevēja kontroles nozīmē jebkādas darbības vai
notikumu, kuru Pārdevējs pamatoti nevar kontrolēt.
17.3. Gadījumā, ja notiek notikums ārpus Pārdevēja kontroles, kas ietekmē
pienācīgu Pārdevēja saistību izpildi saskaņā ar Līgumu:
a) Pārdevējs nekavējoties informēs Pircēju; un
b) Pārdevēja saistību, kas izriet no Līguma, izpilde tiks apstādināta un
saistību izpildes termiņš tiks pagarināts par termiņu, kas vienāds ar
notikuma ārpus Pārdevēja kontroles ilgumu. Ja notikumi ārpus Pārdevēja
kontroles ietekmē Preču piegādi Pircējam, Pārdevējs saskaņos jaunu piegādes
datumu pēc Pārdevēja notikumu ārpus Pārdevēja kontroles beigām.
18. Informācijas sūtīšana
18.1. Noteikumos izmantotais jēdziens “rakstiski” ietver arī e-pastus.
18.2. Pircējs, lai sazinātos ar Pārdevēju rakstiski vai gadījumā, ja
Noteikumos ir paredzēts Pircēja pienākums sazināties ar Pārdevēju
rakstiski, sūta Pārdevējam e-pastu uz adresi info@zillo.lv vai parasto
vēstuli adresētu SIA SME BALTIC uz adresI - Andreja iela 6, Latvija , LV-3601
Pārdevējs rakstiski informēs Pircēju par paziņojuma saņemšanu
(parasti ar e-pasta vēstuli). Atteikuma tiesību izmantošanas un atkāpšanās
no Līguma nolūkā Pircēja vēršanās pie Pārdevēja kārtība ir paredzēta šo
Noteikumu 7. punktā.
18.3. Pārdevējs visus paziņojumus Pircējam sūta uz Pircēja pirkuma formā
norādīto e-pasta adresi.
19. Citi noteikumi
19.1. Jebkuram Līgumam, kas tiek slēgts starp Pārdevēju un Pircēju, tiek
piemēroti šie Noteikumi kopā ar dokumentiem, kas ir skaidri norādīti
Noteikumos. Jebkādas atkāpes no šiem Noteikumiem ir spēkā tikai tādā
gadījumā, ja tās ir noformētas ar rakstisku dokumentu.
19.2. Pircējam, ņemot vērā Latvijas Republikas tiesību aktus, ir noteiktas
tiesības, kas ir saistītas ar neatbilstošas kvalitātes Precēm. Nekāds šo
Noteikumu nosacījums nebūtu jāinterpretē kā tāds, kas aprobežo vai ierobežo
šādu tiesību izmantošanu.
19.3. Pārdevējam ir tiesības nodot savas tiesības un pienākumus saskaņā ar
Līgumu trešajai personai vai personām, taču šādu tiesību un pienākumu
nodošanai nebūs nekādas ietekmes uz Pircēja tiesībām un Pārdevēja saistībām
saskaņā ar šiem Noteikumiem. Šādas nodošanas gadījumā Pārdevējs informēs
Pircēju, sniedzot informāciju par nodošanu interneta veikalā.
19.4. Pircējam nav tiesību nodot visas vai daļu tiesību vai saistību, kas
izriet no šiem Noteikumiem, trešajai personai vai personām bez Pārdevēja
rakstiskas piekrišanas.
19.5. Ja kādu no šiem Noteikumiem tiesa atzīst par nelikumīgu, nederīgu vai
nepiemērojamu, pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek spēkā un piemērojami
pilnā apmērā. Jebkurš šo Noteikumu nosacījums, kas atzīts par nelikumīgu,
nederīgu vai nepiemērojamu tikai daļēji vai noteiktā apmērā, paliks spēkā
tādā apmērā, kādā tas netika atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai
nepiemērojamu.
19.6. Ja šajos Noteikumos nav norādīts citādi, jebkāda Pārdevēja kavēšanās,
kas ir saistīta ar savu tiesību saskaņā ar šo Līgumu izmantošanu, nenozīmē
Pircēja atbrīvošanu no saistību izpildes vai atteikšanos no šīm tiesībām,
bet atsevišķa vai daļēja jebkuras saistības izpilde vai jebkuras tiesības
atsevišķa vai daļēja izmantošana nenozīmē, ka šīs saistības nav jāpilda vai
šīs tiesības nevar turpmāk izmantot.
19.7. Šiem Noteikumiem un attiecībām starp pusēm saskaņā ar šiem
Noteikumiem (tajā skaitā arī Līguma slēgšanas, spēkā esamības, piemērošanas
un izbeigšanas jautājumiem) piemērojami Latvijas Republikas normatīvie
akti, un tie skaidrojami, pamatojoties uz Latvijas Republikas normatīvajiem
aktiem.
19.8. Katrs strīds, nesaskaņa vai prasība, kas izriet no šiem Noteikumiem
vai ir saistīti ar šiem Noteikumiem, to pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā
esamību, galīgi izšķirami Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā
kārtībā.
19.9. Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā.
Ja Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt
Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un nosaka, ka tā tiesības vai
intereses tika pārkāptas, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju
ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā, kas atrodas Brīvības iela 55,
Rīga, Latvija, LV-1010 un kas risina patērētāju strīdus (vairāk
informācijas par strīdu risināšanu pieejama http://www.ptac.gov.lv/lv).
19.10. Papildus iepriekš norādītajam, Pircējs var izmantot elektronisko
strīdu risināšanas platformu (ODR), lai atrisinātu strīdus par interneta
vietnē pirktajām precēm vai pakalpojumiem. Vairāk informācijas
http://ec.europa.eu/odr.