Jūs varat sekot savam pasūtījumam, izmantojot piegādes apstiprinājuma e-pastu vai apmeklējot Zillo.lv. Kad jūsu pasūtījums tiks nosūtīts, mēs jums nosūtīsim e-pasta vēstuli ar izsekošanas numuru. Šo numuru varat izmantot jebkurā laikā, lai pārbaudītu sūtījuma virzību.
- Piesakieties savā Zillo.lv kontā.
- Izvēlieties Mans pasūtījums.
- Izvēlieties izsekot sūtījumu.
Dažreiz mēs atceļam pasūtījumus, lai ietaupītu jūsu laiku un naudu. Ja mēs atceļam jūsu pasūtījumu, mēs no jums neiekasēsim nekādu maksu.
Jūsu kredītkartes vai debetkartes kontā var tikt uz laiku aizturēta nauda, kas saistīta ar atceltu pasūtījumu. Iespējams, ka jūsu banka, veicot pasūtījumu, ir uz laiku aizturējusi šo summu, un, pamatojoties uz savām politikām un procedūrām, to noņems. Mēs nevaram atcelt pagaidu aizturējumu. Lūdzu, sazinieties ar savu banku, ja jums rodas jautājumi par pagaidu aizturēšanu. Dažkārt to sauc par autorizācijas aizturējumu, un jūsu kontā tas tiek parādīts kā gaidīšanas periods.
- tas pārsniedza mūsu noteikumus par daudzuma ierobežojumiem un liela apjoma pirkumiem.
- prece nav pieejama.
- mūsu tīmekļa vietnē bija cenas un citu veidu kļūdas.
- mūsu Krāpšanas Novēršanas nodaļai ir nepieciešama papildu informācija.
- kurjers vai piegādes metode nebija pieejama.
Jūs saņemsiet e-pasta vēstuli, ja atcelsim kādu jūsu pasūtījuma daļu vai ja mums būs nepieciešama papildu informācija, lai apstrādātu jūsu pasūtījumu.
Mēs darām visu iespējamo, lai apmierinātu augošo pieprasījumu pēc populārām precēm. Dažkārt joprojām gadās, ka pasūtījumi pirms tranzīta kavējas. Ja pasūtījums aizkavējas, mēs nosūtīsim pasūtījuma atjauninājuma e-pasta ziņojumus.
- pārbaudījuši pēdējos e-pasta paziņojumus no mums vai mūsu kurjeru partneriem.
- apskatījuši izsekošanas informāciju kurjera mājaslapā, ja šī informācija jau bija norādīta.
Ja kavēšanās ir ilgstoša, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot kontaktu lapu vai pogu Sākt sarunu tiešsaistē.
Ja plānotā piegāde aizkavējas, mēs, iespējams, informēsim jūs par to, izmantojot SMS vai e-pastu, un sniegsim jums atjaunotus piegādes datumus.
Ja pēc piegādes termiņa beigām neesat saņēmis savu pasūtījumu un no mums nav saņemti jauni paziņojumi, kas jūs par to informētu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Ja kurjers atgriež mums jūsu sūtījumu, ar jums sazināsies kurjera darbinieks, lai pārceltu piegādes laiku. Ja mēs nevarēsim to pārplānot, mēs atcelsim jūsu piegādes pasūtījumu.
Kurjeri atgriež pasūtījumus, ja:
- viņi nevar atrast jūsu adresi.
- nav atrasta droša vieta pasūtījuma nodošanai.
- jūs neesat sasniedzams.
- esat atcēlis savu pasūtījumu.
Pārbaudiet savā e-pastā saņemto rēķinu, lai uzzinātu, vai prece nav iztrūkusi mūsu noliktavā vai ir aizvietota. Ja mēs iekasējām maksu par preci, bet tās nav jūsu sūtījumā, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot kontaktu lapu vai izvēlieties pogu Sākt sarunu tiešsaistē.
- Jūsu preces var tikt piegādātas atsevišķi.
- Katram pasūtījumam būs savs izsekošanas numurs.
- Apmeklējiet Mani pasūtījumi, lai uzzinātu, vai jūsu pasūtījums tika sadalīts vairākos iepakojumos.
- Ja esat saņēmis visus pasūtījuma iepakojumus un jums joprojām trūkst preču, izvēlieties pogu Sākt sarunu tiešsaistē.
Ja izsekošanas informācija rāda, ka pasūtījums ir pienācis, bet jūs nevarat to atrast:
- Sazinieties ar kurjerdienesta uzņēmuma klientu apkalpošanu.
- Pārbaudiet savā Zillo.lv kontā saglabāto adresi. Pārliecinieties, ka tajā nav rakstiskās vai skaitļu kļūdas.
- Pagaidiet divas darbdienas, lai redzētu, vai tas tiks saņemts. Dažreiz pārvadātāji var atzīmēt pakas kā piegādātas, pirms tās ir saņemtas.
Ja pēc divām darba dienām joprojām neesat to saņēmis, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot kontaktu lapu, vai izvēlieties pogu Sākt sarunu tiešsaistē.
Ja nolemjat atgriezt preci, pārliecinieties, vai preci var atgriezt, iepazīstoties ar mūsu atgriešanas noteikumiem.
Atgriešanas pieprasījuma iesniegšana
Lai sāktu preču atgriešanu iesniegšanu, lejupielādējiet zemāk norādīto veidlapu, aizpildiet to un nosūtiet mums uz e-pasta adresi info@zillo.lv:
Lejupielādēt Zillo.lv atgriešanas veidlapuAtgriešanas metodes
Ir divi veidi, kā atgriezt preces:
- Kurjera savākšana: Izdrukājiet mūsu sniegto atgriešanas etiķeti, piestipriniet to pie savas pakas un, norunājot sūtījuma saņemšanas laiku un datumu ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, nododiet paku mūsu kurjera partnerim.
- Nodošana pakomātā: Izdrukājiet mūsu sniegto atgriešanas etiķeti, piestipriniet to pie savas pakas un nogādājiet sūtījumu tuvākajā pakomātā atkarībā no kurjerdienesta, kas norādīts uz etiķetes.
If you still haven’t received it after two business days, reach our customer care using the contact page or select the Chat with us button.
Svars | 0-1 kg | 1-5 kg | 5-10 kg | 10-20 kg | 30-50 kg | 50-100 kg | 100-200+ kg |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Baltijā | €5.00 | €5.60 | €6.40 | €8.40 | €14.40 | €24.00 | €38.99 |
Pasūtījumiem, kas sver līdz 10 kg, piegādes cena ir 6,99 eiro visās Baltijas valstīs. Piegādes cena var atšķirties atkarībā no preču izmēriem. Galējā piegādes izmaksa uzrādīsies pasūtījuma noformēšanas laikā, kā arī uz rēķina.
Ja pasūtījuma kopējais svars ir līdz 30 kg, kurjers izkrauj pasūtījumu un nogādā to pirmajā drošajā vietā (caur dzīvokļa, mājas vai garāžas durvīm, bet nepārvietotas to caur telpām vai pagalmu). Šajā gadījumā nav nepieciešams pasūtīt papildu pārkraušanas pakalpojumus.
Svarīgi! Ja pasūtītā prece ir lielgabarīta vai ja preces ir novietotas uz paletes, neatkarīgi no to svara (līdz 30 kg), preces netiks pārvietotas.
Ja pasūtījums sver vairāk nekā 30 kg (piemēram, liela sadzīves tehnika, mēbeles u. c.), kurjers palīdzēs jums izkraut sūtījumu no automašīnas, bet nepārvietos to uz vēlamo galamērķi.
Ja pakas svars ir 30-80 kg, iesakām pasūtīt izkraušanas pakalpojumu par 19,99 €. Izkraušanas pakalpojumu nodrošina divi kurjeru partneri, un to var pasūtīt, zvanot mūsu klientu apkalpošanas dienestam pa tālruni +371 27218166 vai rakstot uz e-pastu: info@zillo.lv.
Ja pasūtījuma kopējais svars pārsniedz 80 kg, kraušanas pakalpojums netiek sniegts. Kurjeru piegāde līdz durvīm tiek nodrošināta visās Baltijas pilsētās un reģionos. Šādu preču piegāde un izkraušana tiks veikta tikai ar kravas automašīnām uz jūsu norādīto adresi. Jums ir jāgarantē nepieciešamie apstākļi, lai kravas automašīnai būtu iespējams piebraukt līdz vēlamajam izkraušanas punktam, pretējā gadījumā preces netiks piegādātas. Rīgā, Tallinā, Viļņā un to reģionos piegāde notiek darba dienās no plkst. 8:00 līdz 22:00. Pārējās pilsētās - no plkst. 8:00 līdz 18:00. Pasūtot izkraušanas pakalpojumu, nav iespējams izvēlēties vēlamo piegādes laiku.
-
Pārbaudīt pasūtījuma statusu
- Jūs saņemsiet e-pasta apstiprinājumus, kad jūsu preces tiks nosūtītas.
- Jūs saņemsiet e-pasta paziņojumus, ja Klientu apkalpošanas nodaļai būs nepieciešams ar jums sazināties par jūsu pasūtījumu.
-
Saglabāt adrešu grāmatu
- Saglabāt vārdu un adresi un piekļūt tiem, lai ērti veikt pirkumus.
-
Pievienot preces vēlmju sarakstiem un reģistriem
- Izveidot savu iecienītāko preču un plānoto pirkumu sarakstu.
- Izvēlieties Profils.
- Izvēlieties Autorizēties vai Reģistrēt profilu.
-
Divreiz ievadiet savu e-pasta adresi un paroli un izvēlieties Reģistrēt profilu.
- Jūsu parolei ir jāsastāv no astoņām rakstzīmes.
- Piesakieties savā Zillo.lv kontā.
- Izvēlieties Profilu.
- Rediģējiet informāciju, kuru vēlaties mainīt.
- Piesakieties savā Zillo.lv kontā.
- Izvēlieties Profilu.
- Izvēlieties adreses.
- Izvēlieties Pievienot jaunu adresi pie Pievienot piegādes adresi vai Rediģēt vai Noņemt blakus piegādes adresei, kuru vēlaties mainīt.
- Atveriet profila lapu vai pierakstīšanās lapā izvēlieties Aizmirsu paroli.
- Izvēlieties Sūtīt kodu.
-
Pārbaudiet savu e-pasta vēstuli, lai uzzinātu 6 ciparu kodu. Noteikti pārbaudiet savu mēstuļu vai surogātpasta mapi.
- Šī koda derīguma termiņš beidzas pēc 30 minūtēm. Ja jūsu koda derīguma termiņš ir beidzies, varat pieprasīt jaunu kodu, izmantojot iepriekš aprakstītās darbības.
- Ievadiet 6 ciparu kodu un izvēlieties Turpināt.
-
Ievadiet jaunu paroli, ko iepriekš neesat izmantojis.
-
Jūsu parolē jānorāda:
- Astoņas rakstzīmes
-
Jūsu parolē jānorāda:
- Izvēlieties Izveidot jaunu paroli un pierakstieties.
- Piesakieties savā Zillo kontā tīmekļa vietnē.
- Dodieties uz Profilu.
- Atlasiet Mani iestatījumi.
- Atrodiet lodziņu ar norādi Parole un atlasiet Rediģēt.
- Ievadiet pašreizējo paroli.
- Ievadiet jaunu paroli, ko iepriekš neesat izmantojis, un izvēlieties Saglabāt.
- Debetkartes
- Kredītkartes
- Bankas pārskaitījumi
- Digitālā maka atlikums
-
Check Order Status
- Dodieties uz sadaļu Mani pasūtījumi.
- Atrodiet vēlamo pirkumu.
- Izvēlieties Lejupielādēt rēķinu.
-
Kredītkarte/debetkarte
- Līdz 7 darba dienām
-
Bankas pārskaitījumi
- Līdz 8 darba dienām
-
Digitālā maka atlikums
- Līdz 3 stundām
-
1. solis: izveidojiet kontu.
- Lai reģistrētos PVN atskaitīšanai, jums ir jābūt kontam.
-
2. solis: veiciet pasūtījumu.
- Veiciet vēlamās preces pasūtījumu un pie tā noformēšanas aizpildiet savu uzņēmuma informāciju.
-
3. solis: sazinieties ar mums.
- Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot kontaktu lapu, vai izvēlieties pogu Sākt sarunu tiešsaistē un pieprasiet, lai PVN tiktu atskaitīts jūsu pasūtījuma. Atcerieties norādīt savu pasūtījuma numuru.
-
4. solis: saņemiet apstiprinājumu un jaunu rēķinu.
- Kad būsim apstiprinājuši jūsu PVN statusu, mēs nosūtīsim jums rēķinu ar PVN atskaitījumu.
Vienotais reģ. Nr. | 40203129675 |
---|---|
PVN reģ. Nr. | LV40203129675 |
Juridiskā adrese | Ventspils, Andreja iela 6, LV-3601 |
Bankas konts | LV10PARX0020867940001 |
Banka | A/S "Citadele Banka" |
Garantijas noteikumi
1. Visām www.zillo.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem.
3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai ir iespējams pajautāt www.zillo.lv klientu konsultantam.
4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.
5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.
6. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
7. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
7.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
7.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
7.3. informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem vari atrast, ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, zvanot ražotājā pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai rakstot uz e-pastu: info@zillo.lv
8. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji, austiņas, mikrofoni).
9. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
9.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
9.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
9.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
9.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
9.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
9.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.
9.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
9.8. papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm).
9.9. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
9.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
10. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:
10.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu;
10.2. piesaki garantijas servisu jebkurā laikā spiežot uz sadaļas "Piesaki servisu", un mūsu darbinieks ar jums sazināsies par turpmākajām darbībām.;
10.3. zvanīt pa tālruni, kur pircēju uzklausīs zillo.lv darbinieks un ieteiks labāko risinājumu.
11. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
12. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@zillo.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi . Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
Noteikumi par atteikuma tiesību izmantošanu
1. Atteikuma tiesības:
1. Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
2. Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.
3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāinformē mūs SIA SME BALTIC, e-pasta adrese: info@zillo.lv par lēmumu atteikties no šā līguma.
4. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
2. Atteikuma radītās sekas:
5. Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no jums netiks iekasēta nekāda maksa.
6. Jums preces nodošana japiesaka zvanot uz tālruni , vai arī rakstiski sūtot ēpastu info@zillo.lv , bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs arī preces nosūtīsiet atpakaļ uz adresi , pirms 14 dienu termiņa beigām. Lūdzu ņemt vērā, ka SME BALTIC par precēm, kas sūtītas pa Ekprespastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot preces uz SIA SME BALTIC klientu centru, izmantojot kurjerpastu, SIA SME BALTIC konstatēs preces bojājumus vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi, Jūs tiksiet informēts un Jums tiks nosūtīta konstatācijas akta kopija.
7. Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas. Maksimālās izmaksas varētu būt aptuveni 50 EUR.
8. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču raksturu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.
9. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, portatīvajiem datoriem iepazīties vizuāli ar datora izskatu, izmēru, taču neveicot nekādas manipulācijas, tai skaitā aktivizējot uz datora preinstalētu operētājsistēmu; mobilajiem telefoniem - nenoplēšot aizsargplēves, ieslēgt, neievietojot SIM karti un neveicot zvanus, nesinhronizējot datus utt.). Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
SIA SME BALTIC lūdz patērētājus preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei, piemēram, preci lietot tik daudz, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, portatīvajiem datoriem iepazīties vizuāli ar datora izskatu, izmēru, bet lūgums neveikt nekādas manipulācijas, tai skaitā aktivizēt uz datora preinstalētu operētājsistēmu; mobilajiem telefoniem - nenoplēst aizsargplēves, ieslēgt preci, neievietojot SIM karti un neveikt zvanus, nesinhronizēt datus utt.
10. Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
11. Izņemot šo noteikumu 12. punktā norādītos gadījumus, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot:
11.1. izdevumus par preces piegādi, kas nav SIA SME BALTIC piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids;
11.2. preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad SIA SME BALTIC ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis Jūs, ka Jums ir jāsedz izmaksas;
11.3. preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai, ko apliecina preces ražotāja autorizētajā servisā veiktā diagnostika. Jūs neesat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja SIA SME BALTIC nebūs Jūs informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
3. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības:
12. Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:
preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā el.zobu birste, epilators, el.bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el.matu griežamā mašīna, ausīs ieliekamās audio austiņas un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajauksies ar citām lietām;
patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;
13. Pirkuma līguma kopijas interneta veikals zillo.lv neuzglabā.
14. Lai izlabotu pasūtījuma laikā ieviesušās ievadkļūdas, lūdzu, sazinieties ar mums pa telefonu () vai sūtiet e-pastu: info@zillo.lv
15. Pirkuma pieteikumu Jūs varat aizpildīt latviešu vai krievu valodā.
16. SIA SME BALTIC interneta vietnē www.zillo.lv ir ievietotas veidlapas par atteikuma tiesību izmantošanu. Lejuplādēt
17. Interneta veikalā www.zillo.lv apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar www.zillo.lv pa epastu: info@zillo.lv, lai izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem.
18. SIA SME BALTIC informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par SIA SME BALTIC radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.
19. Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz šādu elektroniskā pasta adresi – info@zillo.lv vai lūdzam sūdzību iesniegt rakstveidā, nosūtot uz šādu adresi:
Sūdzība tiks izskatīta 30 dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
PREČU PIRKŠANAS-PĀRDOŠANAS NOTEIKUMI
1.1. Šie pirkšanas noteikumi kopā ar dokumentiem, kas norādīti šajos noteikumos, ir paredzēti informācijas sniegšanai par SIA SME BALTIC (“Pārdevējs”), kā arī interneta veikalā pārdodamo preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu (“Noteikumi”) izklāstīšanai personām, kas norādītas Noteikumu 5.1.punktā (“Pircējs”), un kuras iegādājas preces (“Preces”) interneta veikalā adresē www.zillo.lv.
2.1. Šie Noteikumi tiek piemēroti, iegādājoties Preces adresē www.zillo.lv (“interneta veikals”). Pārdevējs ir SIA SME BALTIC – Latvijas sabiedrība, kas ir pienācīgi reģistrēta un strādājoša Latvijas Republikā, juridiskās reģistrācijas numurs: 40203129675, juridiskā adrese - Andeja iela 6, Latvija, LV-3601 Dati par Pārdevēju tiek uzkrāti un uzglabāti – Juridisko personu reģistrā, reģistra uzturētājs ir Valsts uzņēmums “Uzņēmumu reģistrs”..
3.1. Interneta veikalā sniegtajiem Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Neskatoties uz to, ka Pārdevējs dara visu iespējamo, lai Preču krāsas tiktu atspoguļotas pēc iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem.
4.1. Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir norādīti svarīgi Noteikumu nosacījumi, iesakām Pircējam rūpīgi izlasīt tos un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un pieņemami.
Privātuma politika
KĀ MĒS IZMANTOJAM JŪSU INFORMĀCIJU
Šajā nodaļā ir sniegta šāda informācija:
- personas datu kategorijas, ko mēs apstrādājam;
- avoti un konkrētas personas datu kategorijas, kas nav saņemtas tieši no jums;
- jūsu personas datu apstrādes mērķi; un apstrādes juridiskais pamats.
Mēs apstrādājam jūsu konta datus („konta dati”). Konta dati var iekļaut jūsu vārdu un e-pasta adresi, tālruņa numuru un citus datus, ko sniedzat reģistrējoties, kā arī jūsu pirkumu vēsturi. Šie dati tiek iegūti tieši no jums. Mēs apstrādājam konta datus mājaslapas darbības nodrošināšanai, lai spētu sniegt savus pakalpojumus, nodrošinot vietnes un pakalpojumu drošību un sazinoties ar jums. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir savstarpējā līguma izpilde un/vai līguma noslēgšana pēc jūsu lūguma, kā arī mūsu likumīgās intereses, proti, mūsu mājaslapas un pakalpojumu uzraudzība un uzlabošana.
Mēs apstrādājam informāciju, kas saistīta ar mūsu pakalpojumu sniegšanu mūsu tīmekļa vietnē („darījuma dati”). Darījuma dati var iekļaut jūsu kontaktinformāciju, bankas konta informāciju un informāciju par darījumu. Darījuma dati tiek apstrādāti, lai piegādātu preces un sniegtu pakalpojumus, kā arī saglabātu pareizu šo darījumu uzskaiti. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir savstarpējā līguma izpilde un/vai līguma noslēgšana pēc jūsu lūguma, kā arī mūsu likumīgās intereses, proti, pareiza mūsu mājaslapas un tirdzniecības administrēšana.
Mēs varam apstrādāt informāciju par jūsu pieteikumu patēriņa kredīta saņemšanai („līzinga dati”). Līzinga dati var iekļaut datus par jūsu nodarbinātību, ģimenes stāvokli, informāciju par maksātspēju un citus datus. Līzinga dati tiek apstrādāti tikai, lai sazinātos ar patēriņa kredītu uzņēmumiem par iespējamo patēriņa kredīta nodrošinājumu, kas nepieciešams, lai samaksātu par nopirktajām precēm gadījumā, ja izvēlēsities atliktā maksājuma iespēju. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir savstarpējā līguma izpilde un/vai līguma noslēgšana pēc jūsu lūguma.
Mēs varam apstrādāt informāciju, ko jūs iesniedzat, lai parakstītos mūsu e-pasta ziņojumu un jaunumu saņemšanai („ziņojumapmaiņas dati”). Ziņojumapmaiņas dati tiek apstrādāti, lai nosūtītu jums atbilstošos ziņojumus un jaunumus. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir jūsu piekrišana. Tāpat, ja mēs jau esam pārdevuši jums preces vai snieguši pakalpojumus mūsu mājaslapā un jums nav iebildumu, mēs varam apstrādāt ziņojumapmaiņas datus, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm, proti, lai uzturētu un uzlabotu attiecības ar klientiem.
Mēs varam apstrādāt informāciju saistībā ar jebkuru paziņojumu, ko jūs mums nosūtāt („korespondences dati”). Korespondences dati var iekļaut saziņas saturu un ar saziņu saistītos metadatus. Ja saziņa tiek uzsākta mūsu mājaslapas saziņas formās, mājaslapa ģenerēs ar korespondenci saistītos metadatus. Korespondences dati tiek apstrādāti, lai sazinātos ar jums un veiktu uzskaiti. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir mūsu likumīgās intereses, proti, pareiza mūsu mājaslapas un uzņēmējdarbības pārvaldība, vienotas un kvalitatīvas konsultāciju prakses nodrošināšana un domstarpību risināšana starp jums un mūsu darbiniekiem.
Mēs varam apstrādāt jūsu personas datus, kā norādīts šajā paziņojumā, ja tas ir nepieciešams, lai izpildītu vai aizstāvētu tiesiskās prasības, neatkarīgi no tā, vai tās rodas tiesas, administratīvā vai citā ārpustiesas kārtībā. Šīs apstrādes juridiskais pamats ir mūsu likumīgās intereses, proti, mūsu likumīgo tiesību, jūsu likumīgo tiesību un citu personu likumīgo tiesību aizsardzība un nodrošināšana.
Papildus īpašiem nolūkiem, atbilstoši kuriem mēs esam tiesīgi apstrādāt jūsu personas datus, kā tas minēts iepriekš, mēs esam tiesīgi apstrādāt jūsu personas datus arī tādos gadījumos, kad šāda apstrāde ir nepieciešama, lai nodrošinātu atbilstību mūsu tiesiskajam pienākumam.
KĀDU PERSONĪGO INFORMĀCIJU MĒS NODODAM TREŠAJĀM PERSONĀM
Mēs vēlamies iegūt un saglabāt jūsu uzticību. Lai to panāktu, mēs kopīgosim jūsu personīgo informāciju tikai tad, ja tas nepieciešams.
Mēs esam tiesīgi kopīgot jūsu datus ar šādām trešo personu kategorijām, lai spētu sniegt jums mūsu pakalpojumus atbilstoši šajā paziņojumā minētajam:
- Mēs esam tiesīgi atklāt jūsu personas datus jebkurai no mūsu grupas sabiedrībām (tostarp mūsu meitas sabiedrībām un kontrolējošajai sabiedrībai, un citām tās meitas sabiedrībām);
- Mēs esam tiesīgi atklāt jūsu personas datus mūsu apdrošinātājiem un profesionālajiem konsultantiem, lai pārvaldītu riskus, iegūtu profesionālu padomu vai iesniegtu, īstenotu vai nodrošinātu aizsardzību prasību gadījumā;
- Finanšu darījumus, kas saistīti ar preču iegādi mūsu tīmekļa vietnē, var apstrādāt mūsu maksājumu pakalpojumu sniedzēji. Mēs kopīgojam jūsu darījumu informāciju ar mūsu maksājumu pakalpojumu sniedzējiem tikai tiktāl, cik tas nepieciešams jūsu maksājumu, atmaksas un sūdzību vajadzībām.
- Mēs esam tiesīgi atklāt jūsu personas datus citiem pakalpojumu sniedzējiem, lai sniegtu īpašus pakalpojumus. Piemēram, tīmekļa vietnes viesošanas pakalpojumu sniedzējiem, piegādes uzņēmumiem, serveru un to uzturēšanas pakalpojumu nodrošinātājiem, e-pasta un SMS pakalpojumu sniedzējiem. Apakšuzņēmēju piesaistes gadījumā mēs veiksim visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu, ka mūsu datu apstrādātāji nodrošina personas datu konfidencialitāti.
- Gadījumā, ja izvēlēsieties atliktā maksājuma iespēju, mēs atklāsim jūsu personas datus, kas skaidri norādīti maksājuma veidlapā, patēriņa kredīta uzņēmumiem. Šādi dati iekļauj konkrētā darījuma datus un līzinga datus. Ņemot vērā, ka, saņemot šo informāciju, patēriņa kredīta uzņēmumi apstrādā datus kā neatkarīgs datu pārzinis, pirms apstiprināt datu pārsūtīšanu, mēs jums iesakām iepazīties ar šo kredītiestāžu konfidencialitātes politiku.
Papildus īpašiem gadījumiem mēs esam tiesīgi atklāt jūsu personas datus, lai izpildītu mūsu tiesiskos pienākumus.
Trešās personas, kas minētas šajā punktā, var būt reģistrētas arī ārpus Latvijas Republikas, Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomiskās zonas. Ja mēs nosūtīsim jūsu personas datus šādām personām, mēs veiksim visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu, ka jūsu privātums tiek atbilstoši aizsargāts. Lai saņemtu vairāk informācijas par atbilstošiem drošības pasākumiem, jūs varat sazināties ar mums e-pastā info@zillo.lv
CIK ILGI MĒS GLABĀJAM JŪSU PERSONĪGO INFORMĀCIJU
Jūsu personas dati, kurus mēs apstrādājam jebkuram konkrētam mērķim vai mērķiem, netiek uzglabāti ilgāk, nekā tas ir nepieciešams šim mērķim vai mērķiem. Jebkurā gadījumā tie tiek uzglabāti ne ilgāk kā:
- konta dati tiks saglabāti ne ilgāk kā 3 (trīs) gadus pēc pēdējās pierakstīšanās kontā vai jūsu pēdējā pirkuma (atkarībā no tā, kurš datums ir vēlāk);
- darījumu dati tiks uzglabāti ne ilgāk kā 10 (desmit) gadus pēc pakalpojumu sniegšanas beigām;
- līzinga dati tiks uzglabāti ne ilgāk par pasūtījuma izpildi vai atcelšanu;
- ziņojumapmaiņas dati tiks saglabāti ne ilgāk kā 3 (trīs) gadus pēc pēdējās pierakstīšanās kontā vai jūsu pēdējā pirkuma (atkarībā no tā, kurš datums ir vēlāk);
- korespondences dati tiks saglabāti ne ilgāk kā 2 (divus) gadus pēc saziņas beigām.
Dažkārt mēs nevaram precīzi norādīt, cik ilgi mēs uzglabāsim jūsu personas datus. Piemēram, piekļuves dati tiks uzglabāti tik ilgi, cik tas nepieciešams īpašiem nolūkiem.
Neskatoties uz citiem šīs sadaļas noteikumiem, esam tiesīgi uzglabāt jūsu personas datus, ja tas nepieciešams, lai izpildītu mums saistošus juridiskos pienākumus.Dažkārt mēs nevaram precīzi norādīt, cik ilgi mēs glabāsim jūsu personas datus. Piemēram, piekļuves dati tiks saglabāti tik ilgi, cik tas nepieciešams īpašiem nolūkiem. Mēs esam tiesīgi glabāt jūsu personas datus, ja tas nepieciešams, lai izpildītu mums saistošu tiesisku pienākumu izpildei.
INFORMĀCIJA PAR MĀRKETINGA PAZIŅOJUMIEM
Ja jūs esat piekritis(-usi), mēs nosūtīsim jums mārketinga paziņojumus e-pasta vai īsziņas formā, lai sniegtu jums aktuālo informāciju palīdzētu jums apskatīt un atrast mūsu preces.
Jūs varat atteikties no mārketinga paziņojumu saņemšanas no www.zillo.lv jebkurā laikā.
To varat izdarīt šādi:
Noklikšķinot uz “atteikšanās” saites jebkurā e-pasta ziņojumā;
Sazinoties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu: info@zillo.lv
- Ja jūs atteiksieties no mārketinga paziņojumu saņemšanas, mēs atjaunināsim jūsu profilu, lai nodrošinātu, ka turpmāk jūs šādus paziņojumus nesaņemsiet.
- Lūdzu, ievērojiet, ka, tā kā www.zillo.lv ietver plašu savstarpēji saistītu pakalpojumu tīklu, var paiet dažas dienas, līdz informācija tiek atjaunināta visās mūsu sistēmās, tāpēc jūs, iespējams, saņemsiet paziņojumus no mums, kamēr mēs apstrādāsim jūsu pieprasījumu.
Atteikšanās no mārketinga paziņojumu saņemšanas nenozīmē, ka tiks pārtraukta saziņa par pakalpojumiem, piemēram, saistībā ar pasūtījumu atjauninājumiem.
JŪSU TIESĪBAS
Šajā paziņojuma daļā sniegts jūsu tiesību pārskats atbilstoši datu aizsardzības noteikumiem. Tā kā dažas no tiesībām ir sarežģītas, šajā paziņojumā ietverti tikai galvenie aspekti. Mēs lūdzam jūs iepazīties ar attiecīgajiem tiesību aktiem un vadlīnijām, lai saņemtu pilnīgu informāciju par jūsu tiesībām.
Jums ir šādas tiesības attiecībā uz jūsu personīgo informāciju:
- Tiesības piekļūt personīgajai informācijai, kas ir mūsu rīcībā;
- Tiesības pieprasīt veikt neprecīzas mūsu rīcībā esošās jūsu personīgās informācijas labojumus. (Taču lielāko daļu no informācijas jūs varat labot sadaļā Mani iestatijumi https://www.zillo.lv/veikals/account/settings);
- Tiesības pieprasīt jūsu datu dzēšanu;
- Tiesības ierobežot datu apstrādi;
- Tiesības iebilst pret datu apstrādi;
- Tiesības uz datu pārnešanu;
- Tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei;
- Tiesības atsaukt piekrišanu.
Ja vēlaties īstenot savas tiesības, iesniegt sūdzību vai ja jums radušies jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: info@zillo.lv
1. Tiesības piekļūt datiem. Jums ir tiesības sniegt piekrišanu vai nepiekrist mūsu veiktajai jūsu personas datu apstrādei, un, ja mēs veicam apstrādi, piekļūt personas datiem un citai papildu informācijai. Papildu informācija ietver informāciju par apstrādes nolūkiem, apstrādāto personas datu kategorijām un personas datu saņēmējiem. Pieņemot, ka citu personu tiesības un brīvības netiek ietekmētas, mēs nodrošināsim jūsu personas datu kopiju.
2. Tiesības labot datus. Jums ir tiesības labot jebkurus savus datus, kas ir neprecīzi, un, ņemot vērā apstrādes nolūkus, jums ir tiesības papildināt jebkurus datus, kas ir nepilnīgi.
3. Dažos gadījumos jums ir tiesības dzēst jūsu personas datus. Šādi gadījumi ietver: (I) personas dati vairs nav nepieciešami saistībā ar nolūkiem, kādos tie tika vākti vai citādi apstrādāti; (II) jūs atsaucat savu piekrišanu, un cita likumīga pamata apstrādei nav; (c) jūs iebilstat pret apstrādi atbilstoši atsevišķiem datu aizsardzības noteikumiem; (d) apstrāde tiek veikta mārketinga nolūkos; vai (e) personas dati ir apstrādāti prettiesiski. Taču atsevišķos gadījumos jūs šīs tiesības nevarēsiet īstenot. Izņēmuma gadījumi, kad apstrāde ir nepieciešama, ir šādi: (I) lai īstenotu izteiksmes un informācijas aprites brīvību; (II) lai nodrošinātu atbilstību mūsu tiesiskajiem pienākumiem; vai (III) lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības.
4. Atsevišķos gadījumos jums ir tiesības ierobežot apstrādi. Šādi gadījumi ietver: (a) jūs apstrīdat personas datu precizitāti; (b) apstrāde ir nelikumīga, un jūs iebilstat pret personas datu dzēšanu; (c) mums personas dati apstrādei vairs nav vajadzīgi, taču tie ir nepieciešami jums, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības; (d) jūs iebilstat pret apstrādi saskaņā ar publiskajām vai leģitīmajām interesēm, kamēr šāds iebildums nav apstiprināts. Ja apstrāde ir ierobežota atbilstoši iepriekš minētajam, mēs esam tiesīgi turpināt jūsu personas datu glabāšanu. Taču mēs to apstrādāsim tikai: (I) ar jūsu piekrišanu; (II) lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības; (III) lai aizsargātu citas privātpersonas vai juridiskas personas tiesības; vai (IV) svarīgu sabiedrības interešu īstenošanas nolūkā.
5. Jums ir tiesības iebilst pret mūsu veikto jūsu personas datu apstrādi saistībā ar specifisku situāciju, kurā jūs atrodaties. Taču tas iespējams tiktāl, ciktāl mums datu apstrāde nepieciešama atbilstoši mūsu vai trešās personas leģitīmajām interesēm. Ja jūs iebilsts pret šādu apstrādi, mēs pārtrauksim personīgās informācijas apstrādi, ja vien mēs nevarēsim uzrādīt leģitīmu apstrāde iemeslu, kas ir svarīgāks par jūsu interesēm, tiesībām un brīvībām, vai ja apstrāde ir nepieciešama, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības;
6. Jums ir tiesības iebilst pret mūsu veiktu jūsu personas datu apstrādi tiešā mārketinga vajadzībām. Ja jūs iebilstat pret šādu apstrādi, mēs pārtrauksim jūsu personas datu apstrādi šim nolūkam.
7. Jums ir tiesības iebilst pret mūsu veiktu jūsu personas datu apstrādi zinātnieku vai vēsturisku pētījumu nolūkos vai statistikas nolūkos. Ja jūs iebilstat pret šādu apstrādi, mēs pārtrauksim personīgās informācijas apstrādi, ja vien apstrāde nav nepieciešama uzdevuma izpildei, kas tiek veikts sabiedrības interesēs.
8. Tiesības uz datu pārnešanu. Tiktāl, ciktāl mūsu apstrādes tiesiskais iemesls ir: jūsu piekrišana; vai līguma izpilde vai darbību veikšana pēc jūsu pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas, jums ir tiesības no mums saņemt jūsu personas datus strukturētā, plaši izmantotā un mašīnlasāmā formātā. Taču šīs tiesības nav pieejamas, ja to īstenošana negatīvi ietekmē citu personu tiesības un brīvības.
9. Ja jūs uzskatāt, ka mūsu veiktā jūsu personīgās informācijas apstrāde pārkāpj datu aizsardzības noteikumus, jums ir likumiskas tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai, adrese Blaumaņa iela 11/13, Rīga, LV-1011, www.dvi.gov.lv, vai citai uzraudzības iestādei atbilstoši jūsu pastāvīgās dzīvesvietas, darba vietas vai iespējamā pārkāpuma vietas adresei.
10. Tiktāl, ciktāl mūsu veiktā jūsu personīgās informācijas apstrāde notiek atbilstoši jūsu piekrišanai, jums ir tiesības atsaukt piekrišanu jebkurā laikā. Piekrišanas atsaukšana neietekmēs apstrādes tiesiskumu pirms piekrišanas atsaukšanas.
CITA BŪTISKA INFORMĀCIJA PAR PRIVĀTUMU
Trešo personu tīmekļa vietnes
Mēs, iespējams, sadarbosimies ar trešajām personām, kas parasti tiek sauktas par pakalpojumu sniedzējiem, kas ir pilnvaroti ievietot trešo personu sīkdatnes mūsu vietnēs vai mūsu pakalpojumus, lietotnēs un rīkos ar jūsu piekrišanu. Šie pakalpojumu sniedzēji ļauj mums nodrošināt jums labāku, ātrāku un drošāku tīmekļa vietnes lietošanas pieredzi.
Ievērojiet, ka uz trešo personu sīkdatnēm attiecas trešo personu privātuma politika, tāpēc mēs neuzņemamies nekādu atbildību par šīm privātuma politikām.
Bērnu personas dati
Pakalpojumi, kas tiek sniegti mūsu vietnē, paredzēti personām, kas ir vecākas par 14 gadiem. Individuālas lojalitātes programmas vai konkursa nosacījumi var ietver atšķirīgu vai augstāku minimālā vecuma ierobežojumu dalībniekam.
Ja mums radīsies pamatotas šaubas par personas, kas nav sasniegusi šajā punktā minēto vecumu, datu apstrādi, mēs šādus personas datus no datu bāzēm dzēsīsim.
IZMAIŅAS TAJĀ, KĀ MĒS AIZSARGĀJAM JŪSU PRIVĀTUMU
Mēs, iespējams, mainīsim šo paziņojumu laiku pa laikam, lai atspoguļotu to, kā mēs apstrādājam jūsu datus. Ja mēs ieviesīsim būtiskas izmaiņas, mēs informēsim jūs par to mūsu tīmekļa vietnē vai citādi, piemēram, nosūtot e-pastu, lai jūs varētu izskatīt izmaiņas pirms mūsu tīmekļa vietnes turpmākas izmantošanas.
KĀ MĒS IZMANTOJAM SĪKDATNES
Tāpat kā citas vietnes arī mēs izmantojam sīkdatnes. Sīkdatnes ir nelieli datu faili, kas ļauj mums nodrošināt jums ātrāku un drošāku tīmekļa vietņu izmantošanas pieredzi. Kad jūs apmeklējat vai veicat saziņu mūsu tīmekļa vietnēs, pakalpojumu sadaļās, lietotnēs, rīkos vai tērzēšanas vietnēs, mēs vai mūsu pilnvarotie pakalpojumu sniedzēji var izmantot sīkdatnes, lai nodrošinātu jums labāku, ātrāku un drošāku tīmekļa vietņu izmantošanas pieredzi, kā arī reklāmas nolūkos.
- (2) Kā jūs varat pārvaldīt sīkdatnes?
- (3) Kādas sīkdatnes mēs izmantojam?
Parasti sīkdatnes nesatur nekādu informāciju, kas varētu identificēt lietotāju, taču jūsu personīgā informācija, kas atrodas mūsu rīcība, var tikt saistīta ar informāciju, kas iegūta vai ko glabā sīkdatnes.
Trīs veidi, kā pārvaldīt sīkdatnes:Ārējie avoti (1)
Pārlūka iestatījumi (2)
Mūsu tīmekļa vietnes sīkdatnes (3)
(1) Sīkdatnes no pakalpojumu sniedzējiem
Mēs izmantojam Google Analytics pakalpojumus, lai analizētu, kā jūs izmantojat mūsu tīmekļa vietni. Vairāk par Google privātuma politiku varat uzzināt šeit. Lai iepazītos ar vairāk informācijas par to, kā jūs varat piekļūt, pārvaldīt vai dzēst informāciju, kas saistīta ar jūsu Google kontu, apskatiet “Caurskatāmība un izvēle.”
Mēs ļaujam šiem uzticamajiem uzņēmumiem, kas atbilst VDAR, izmantot sīkdatnes vai tamlīdzīgas tehnoloģijas, lai sniegtu reklāmas vai izpētes pakalpojumus: mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantots pakalpojums “Google Analytics”, lai saprastu, kā apmeklētāji izmanto tīmekļa vietnes saturu. Ja jūs nevēlaties, lai jūsu pārlūks izmanto Analytics, jūs varat instalēt Google Analytics pārlūka pievienojumprogrammu. Ja vēlaties uzzināt vairāk par Google Analytics un privātumu, noklikšķiniet šeit. Tiešā mārketinga nolūkos mēs izmantojam “Google Partners” reklāmas sistēmu. Tas palīdz mums parādīt jums atbilstošus piedāvājumus. Jūs varat mainīt šos iestatījumus šeit. Lai uzzinātu vairāk par Google reklāmām un privātuma politiku, noklikšķiniet šeit. Tiešā mārketinga nolūkos mēs esam tiesīgi izmantot “Facebook” reklāmas platformu, kas atbilstoši apkopotajām sīkdatnēm palīdz mums veiksmīgāk noteikt pircēja vajadzības. Lai uzzinātu vairāk par Facebook privātuma politiku, noklikšķinot šeit. Tāpat jūs varat noklikšķināt šeit, lai mainītu savus reklāmas iestatījumus Facebook platformā. Tiešā mārketinga nolūkos mēs esam tiesīgi izmantot “RTB House” reklāmas platformu, kas atbilstoši apkopotajām sīkdatnēm palīdz mums veiksmīgāk noteikt pircēja vajadzības. Lai uzzinātu vairāk par RTB House privātuma politiku, noklikšķiniet šeit. Tāpat jūs varat mainīt reklāmas iestatījumus RTB House platformā, noklikšķinot šeit. Tiešā mārketinga nolūkos mēs esam tiesīgi izmantot “Adform” reklāmas platformu, kas atbilstoši apkopotajām sīkdatnēm palīdz mums veiksmīgāk noteikt pircēja vajadzības. Lai uzzinātu vairāk par Adform privātuma politiku, noklikšķiniet šeit. Mēs esam tiesīgi izmantot “Hot Jar”, lai optimizētu klientu pieredzi tīmekļa vietnē. Lai uzzinātu vairāk par šo privātuma politiku, noklikšķiniet šeit.
Lielākā daļa pārlūku ļauj lietotājiem atteikties vai dzēst sīkdatnes. Darbības var atšķirties atkarībā no pārlūka un tā versijas. Turpmāk pieejama aktuālā informācija par to, kā bloķēt vai dzēst sīkdatnes tādās pakalpojumu sniedzēju tīmekļa vietnēs kā Chrome; Firefox; Internet Explorer un Safari.
Lūdzu, ievērojiet, ka sīkdatņu dzēšana vai atspējošana var ietekmēt jūsu lietošanas pieredzi, un jūs iespējams, nevarēsiet izmantot atsevišķas mūsu tīmekļa vietnes priekšrocības.
Ir četri galvenie sīkdatņu veidi. Turpmāk sniegta informācija par to, kā un kāpēc mēs tās izmantojam:
(1) Tīmekļa vietnes funkcionalitātes sīkdatnes: šīs sīkdatnes ļauj jums pārlūkot tīmekļa vietni un izmantot pieejamās funkcijas, piemēram, “Pievienot grozam”.
(2) Tīmekļa vietnes analītikas sīkdatnes: šīs sīkdatnes ļauj jums novērtēt un analizēt, kā mūsu klienti izmanto mūsu tīmekļa vietni, uzlabot gan tās funkcionalitāti, gan jūsu iepirkšanās pieredzi.
(3) Klientu preferenču sīkdatnes: kad jūs pārlūkojat vai iepērkaties vietnē www.zillo.lv šīs sīkdatnes atcerēsies jūsu preferences, lai mēs varētu padarīt jūsu iepirkšanās pieredzi nevainojamu un īpaši pielāgotu jums.
(4) Mērķa vai reklāmas sīkdatnes: šīs sīkdatnes tiek izmantotas, lai parādītu jums aktuālas reklāmas. Šīs sīkdatnes ierobežo reklāmas parādīšanas reižu skaitu un palīdz mums novērtēt mūsu mārketinga kampaņu efektivitāti.
KĀ AR MUMS SAZINĀTIES?
Mēs vienmēr vēlamies sazināties ar mūsu klientiem (īpaši, ja uzskatāt, ka mēs esam jūs pievīluši vai varētu kaut ko uzlabot).
Ja:
Jums ir jautājumi vai komentāri par šo paziņojumu;
Jūs vēlaties, lai mēs turpmāk neizmantojam jūsu informāciju;
Jūs vēlaties īstenot jebkuras no iepriekš minētajām tiesībām vai jums ir sūdzības, lūdzu, sazinieties ar mums.
Jūs varat sazināties ar mūsu privātuma speciālistiem, rakstot mums uz: info@zillo.lv
Warranty terms
1. All goods purchased at www.zillo.lv have a manufacturer's warranty.
2. The warranty period specified by the manufacturer for the goods is different, it can be up to five years.
3. Information about the manufacturer's warranty period for the specific product can be found in the product description or it is possible to ask a www.zillo.lv customer consultant.
4. In cases where the manufacturer has set a warranty period shorter than two years for a product, the consumer has the right to file a claim for non-compliance of the product with the terms of the contract within two years
from the moment of purchase.
5. The right to submit a claim is valid if the product was used only in the intended conditions and only in the household.
6. Legal entities that are not Consumers are provided only with the warranty period specified by the Manufacturer.
7. We inform you that the manufacturer's warranty conditions are valid if the buyer can present:
7.1. proof of purchase document (cheque, delivery note); 7.2. manufacturer's or distributor's warranty card (if the manufacturer or distributor has included one in the product package).
7.3. you can find information about the manufacturer's certified service centers on the manufacturer's or distributor's warranty card, by calling the manufacturer's representative office or the distributor indicated on the
product packaging, or by writing to the e-mail address: info@zillo.lv
8. We inform you that the warranty conditions do not apply to the product's additional accessories (for example, product accessories), power elements (for example, batteries, accumulators), accessories that have a limited
resource (for example, fuses, headphones, microphones).
9. The terms of the manufacturer's warranty are not valid against damage caused by the fault of the buyer or user and are:
9.1. the product has damage to warranty seals, serial numbers;
9.2. the product has not been used for its intended purposes and has not been operated as indicated in the product's instruction manual;
9.3. scratched, broken structures, cracked screen, water poured in places not intended for it, product cared for by incorrect means, if extraneous objects are found in the product, insects have been allowed to enter the product
or any other traces that indicate improper use of the product;
9.4. if the damage occurred due to non-compliance of the supply voltage, telecommunications, cable networks with the standards set by the manufacturer, due to rapid temperature fluctuations, as well as other domestic and external
factors, such as soot, smoke, dust, moisture, shocks, scratches;
9.5. if the product shows signs of unqualified repair;
9.6. in cases of natural wear and tear of elements.
9.7. if the product has used non-standard power supply units, accessories and spare parts, as well as consumables (such as cartridges, toners, etc.) that have not been certified by the manufacturer for use with the specified
product, and if this has caused damage to this product;
9.8. the warranty does not apply to additional equipment - batteries, headphones, connecting cables, charging devices, remote controls).
9.9. if the product has been used by the buyer for production or professional purposes (in case the specific product is not intended for such purposes);
9.10. the warranty does not apply if damage has occurred as a result of incorrect product transportation.
10. In case the product is damaged, the buyer has the following options:
10.1. go to the service center specified in the manufacturer's or distributor's warranty card (taking the proof of purchase and the warranty card with you) - we recommend it as the fastest option for preventing damage to the
product;
10.2. apply for warranty service at any time by clicking on the "Apply for service" section, and our employee will contact you about further actions.;
10.3. call by phone, where an zillo.lv employee will listen to the buyer and recommend the best solution.
11. In the event that the warranty service is not valid, but the buyer refuses the paid repair, then the buyer must cover the diagnostic costs, and the buyer receives the Service Center's conclusion on the detected damages.
If the buyer agrees to the paid repair, then the diagnostic costs do not have to be covered.
12. Procedure for handling complaints and out-of-court disputes.
Please submit a complaint about the availability or quality of goods electronically by sending it to the email address info@zillo.lv or in writing by sending it to the address . The complaint will be considered within 15 working
days from the day of receipt of the complaint, with the answer being sent to the contact address indicated in the complaint.
If the complaint is recognized as unfounded and you do not agree to the recognition of the complaint as unfounded, you have the right to use the alternative dispute resolution options provided for in the laws and regulations,
by submitting a written application to the seller of the goods for out-of-court dispute resolution, stating:
- name, surname, contact information;
- date of submission of the application;
- the nature of the dispute, claims and their justification.
Information on out-of-court dispute resolution options and out-of-court dispute resolvers:
- Information on the dispute resolution process: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Information on the database of out-of-court consumer dispute resolvers: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Information on online dispute resolution (ODR): If there is a problem with a product purchased online, the customer can use the ODR platform to submit a complaint to an independent dispute resolution body. Link to SIT platform:
ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
We remind you that within 24 months from the day of delivery of the product, consumers have the legal right to file a claim for a product that does not meet the terms of the contract.
Terms of use of the right of withdrawal
1. Right of refusal:
1. You have the right to withdraw from this contract within 14 (fourteen) days without giving a reason.
2. The exercise of the right of withdrawal will expire after 14 days from the day on which you have obtained or a third party other than the carrier and indicated by you has obtained possession of the goods.
3. In order to exercise the right of withdrawal, you must inform us SIA SME BALTIC, e-mail address: info@zillo.lv, of the decision to withdraw from this contract.
4. In order for the deadline for the right of withdrawal to be respected, it is sufficient if you send your notification about the exercise of the right of withdrawal before the expiry of the right of withdrawal.
2. Consequences of refusal:
5. If you cancel this contract, we will refund to you all payments received from you, including delivery costs (excluding any additional costs incurred because you have chosen a delivery method other than the cheapest
standard delivery method we offer), no later than Within 14 days of the day we were informed of your decision to withdraw from this contract. In any event, you will not be charged any fee in connection with such refund.
6. You must request the delivery of the goods by calling the phone or by sending an e-mail to info@zillo.lv without undue delay and in any case no later than 14 days from the day you notified us of your decision to withdraw
from this contract. The deadline will be met if you also send the goods back to the address , before the end of the 14-day deadline. Please note that SIA SME BALTIC has the right to record possible visual damage of the
goods, as well as the contents of the package, at the time of acceptance of goods sent by Ekprespasta. In cases where, when sending the goods to SIA SME BALTIC customer center using courier, SIA SME BALTIC finds damage
to the goods or non-compliance of the goods with the visual condition and packaging at the time of receiving the goods, you will be informed and a copy of the statement of findings will be sent to you.
7. You will be responsible for the direct costs associated with returning the goods. The maximum cost could be around 50 EUR.
8. You are only responsible for the decrease in the value of the goods, if the goods are not used to establish the nature, characteristics and operation of these goods, but for other purposes.
9. During the period of exercise of the right of refusal, you have the right to use the product to the extent necessary for testing the nature, properties and operation of the product. (to the same extent as it could be
done before buying the product in a regular store, for example, for portable computers, visually familiarize yourself with the appearance and size of the computer, but without performing any manipulations, including activating
the pre-installed operating system on the computer; for mobile phones - without tearing off the protective film, turning it on without inserting a SIM card and not making calls, not synchronizing data, etc.). By using the
right of withdrawal, you are responsible for the use of the product beyond what is intended for the purpose of testing the nature, characteristics and performance of the product. You are responsible for the use of the product
during the period of exercise of the right of withdrawal, which is incompatible with the principle of good faith, as well as for the reduction of the value, quality and safety of the product.
SIA SME BALTIC asks consumers to use the product as much as it is necessary to check the nature, properties and operation of the product, for example, to use the product as much as possible before purchasing the product
in a regular store, for example, for portable computers, to visually familiarize yourself with the appearance and size of the computer, but a request not to perform any manipulations, including activating the operating
system pre-installed on the computer; for mobile phones - do not tear off protective films, turn on the product without inserting a SIM card and do not make calls, do not synchronize data, etc.
10. You are responsible for maintaining the quality and safety of the product during the period of exercising the right of withdrawal.
11. Except for the cases specified in clause 12 of these regulations, you can use the right of withdrawal and unilaterally withdraw from the contract within 14 days, covering:
11.1. expenses for the delivery of the product, which is not the cheapest standard delivery method offered by SIA SME BALTIC;
11.2. the direct costs of returning the goods, except for cases where SIA SME BALTIC has agreed to cover these costs or has not informed you that you have to cover the costs;
11.3. decrease in the value of the product, if the product is used for a purpose other than to clarify the nature, characteristics and operation of the product, as confirmed by the diagnostics performed at the service
authorized by the manufacturer of the product. You are not responsible for the decrease in the value of the product if SIA SME BALTIC has not informed you about the right of withdrawal in accordance with the procedures
specified in the regulatory acts regulating the protection of consumer rights;
3. The consumer cannot use the right of refusal:
12. In the cases specified in Clause 22 of the Cabinet of Ministers Regulation No. 255 of May 20, 2014 "Regulations on distance contracts", including if:
the price of the product depends on the fluctuations of the financial market, which the seller cannot control and which may occur during the right of withdrawal;
the goods are made to the consumer's instructions or are clearly personalized;
the product perishes quickly or expires soon;
the consumer has opened the packaging of a product that cannot be returned due to health and hygiene reasons, such as an electric toothbrush, epilator, electric beard shaver, beard/hair trimmer, electric hair clipper,
in-ear audio headphones and other similar goods of nature, if the packaging of these goods has been opened and/or the security seal has been damaged;
the product, due to its characteristics, will irreversibly mix with other things after delivery; the consumer has requested the seller or service provider to come and perform urgent repairs or maintenance work. If the
seller or service provider, when visiting the consumer, provides an additional service or supplies goods that are not necessary spare parts to carry out repairs or maintenance work, the right of refusal is applicable to
said additional services or goods;
the consumer has opened the package of audio recording or video recording or computer programs;
the contract is concluded for the supply of digital content, which is not supplied on a permanent data carrier, if the supply of digital content has been initiated with the consumer's prior express consent and confirmation
of the loss of the right of refusal;
13. The zillo.lv online store does not store copies of the purchase contract
14. In order to correct input errors made during the order, please contact us by phone () or send an e-mail: info@zillo.lv
15. You can fill out the purchase application in Latvian or Russian.
16. SIA SME BALTIC website www.zillo.lv has posted forms on the exercise of the right of refusal. Download
17. The images of the products displayed in the online store www.zillo.lv may differ slightly from the offered product. In order to clarify or specify the description of the product or to eliminate confusion related to its
ordering, please contact www.zillo.lv by e-mail: info@zillo.lv in order to avoid unpleasant misunderstandings.
18. SIA SME BALTIC informs that, upon ascertaining the loss of value of the returned goods, it will apply to the court for compensation of losses caused by SIA SME BALTIC, which occurred as a result of the consumer's actions.
19. Please submit a complaint about the availability or quality of goods electronically by sending to the following electronic mail address - info@zillo.lv or please submit a complaint in writing to the following address:
The complaint will be considered within 30 days from the day of receipt of the complaint, with the answer being sent to the contact address indicated in the complaint.